1. خانه
  2. اخبار
  3. از میان رسانه ها
  4. نگارخانه‌های تهران در آخرین روزهای سال ۸۸

نگارخانه‌های تهران در آخرین روزهای سال ۸۸

نگارخانه‌های تهران در آخرین روزهای سال ۸۸ نمایشگاه‌های مختلفی را میزبانی می‌کنند و رفته رفته خود را برای فعالیت‌های سال آینده آماده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی فارس، نمایشگاه عکس «روایت امام» شامل عکس‌های قدیم و جدید از آستان حضرت عبدالعظیم حسنی در خانه عکاسان ایران برپاست.
این نمایشگاه روز ۱۹ اسفندماه ساعت ۱۷ گشایش خواهد یافت و علاقه‌مندان تا ۲۷ اسفندماه می‌توانند از این آثار در خانه عکاسان حوزه هنری دیدن کنند.
نگارخانه مینا میزبان نمایشگاهی از عکس‌های صفاالدین امامی است. این نمایشگاه از روز ۱۴ اسفندماه گشایش یافته و تا ۲۰ اسفندماه نیز ادامه خواهد داشت.
نگارخانه مینا در خیابان پاسداران،‌ گلستان دوم، پلاک ۱۲۰ واقع است.
در نگارخانه گلستان هم نمایشگاهی از قالیچه‌های تصویری برپا شده است که این قالیچه‌ها بر اساس کتابی از پرویز تناولی طراحی و بافته شده‌اند.
این نمایشگاه تا پنج شنبه ۲۷ اسفند ۸۸ دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶تا ۲۰ (پنج شنبه ها ۱۶ تا ۱۸بعدازظهر) از این آثار دیدن کنند.
گالری گلستان در خیابان دروس، خیابان شهید کماسایی، پلاک ۲۴ واقع است.
موزه هنرهای معاصر هم پذیرای نمایشگاهی از آثار نقاشان قهوه‌خانه‌ای خواهد بود که به عنوان آخرین نمایشگاه این موزه در آخرین روزهای سال ۸۸ برپا خواهد شد.
«چشم دیگر» عنوان نمایشگاهی است که در نگارخانه ماه مهر از امروز برپا می‌شود.
در این نمایشگاه آثار نقاشی مهرانگیز ایمن پور – الهام پارسیان – لعیا تبریزی – واهه خداوردیان – سمیه دادرس – بیتا درویش – شهره دمستانی – فرناز ذوالفقاری – شعله ریسمانچیان – فائزه شاملو – مهناز شجاعیان – مهتاب فیروزآبادی و شادی موسوی به نمایش گذاشته می‌شود.
افتتاحیه این نمایشگاه روز دوشنبه ۱۷ اسفندماه ساعت ۱۶ است و نمایشگاه تا ۲۴ اسفندماه همه روزه به غیر از جمعه ها از ساعت ۱۴ تا ۲۰ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.
نمایشگاه نقاشی‌های هروس بندری نیز در نگارخانه الهه برپاست که تا ۱۹ اسفندماه ادامه دارد.
خانه هنرمندان ایران نیز هم‌اکنون پذیرای آثار هفتمین جشن تصویر سال است که در سه بخش عکس،‌کاریکاتور و گرافیک برگزار می‌شود.
درنگارخانه دی نمایشگاه عکس «سیکلوپ» برپاست.
در این نمایشگاه تعداد ۵ اثر رنگی از آثارنیلوفر نوربخش و ۵ اثر سیاه و سفید از آثار بهرام گوهری با عنوان «سیکلوپها» به نمایش گذاشته شده است . سیکلوپ به معنی غول یک چشم و برگرفته از اساطیر یونانی است. موضوع عکس های به نمایش در آمده « دست» است.
این نمایشگاه نیز تا ۲۰ اسفندماه برپاست.
نگارخانه هما نیز در اختیار نمدهای میرمولا ثریا قرار گرفته است که تا ۲۴ اسفندماه پذیرای علاقه‌مندان است.

پیشین
بزرگداشت بهمن جلالی در خانه هنرمندان
پسین
پیکر «ابوطالب امام» پنج‌شنبه تشییع می‌شود

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست