1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نگارخانه «چیلیک» میزبان عکس های ایران و اروپا

نگارخانه «چیلیک» میزبان عکس های ایران و اروپا

چهاردهمین دوره از سلسله نمایشگاه های عکس نگارخانه “چیلیک” امروز – یکشنبه، ۳ آذرماه – افتتاح می شود.

در این نمایشگاه آثار ده هنرمند ایرانی همراه با آثار ریکاردو زیپولی از کشور ایتالیا به نمایش در می آید که همگی به انعکاس زوایایی از دو کشور ایران و ایتالیا پرداخته اند.
در متن این نمایشگاه آمده است :
تابستان گذشته شهر ونیز و مرکز فرهنگی کاندیانی میزبان عکاسان ایرانی بود و نمایشگاهی با عنوان “ایران – مردم ، جاده ها” با عکسهایی از ریکاردو زیپولی و ۵۶ عکاس ایرانی از جمله عباس کیارستمی به نمایش درآمد.

از جمع عکاسان این مجموعه تنها ۱۲ نفر راهی شهر ونیز شده تا در این نمایشگاه حاضر باشند .

نمایشگاه “ایران – اروپا” منتخبی از دستاورد سفر ۹ نفر از عکاسان به نامهای: سعیده اکبری ، کاوه بغدادچی، سهراب حسینی ، حامد خالقی ، احمد خطیری، مریم سپهری، قاسم شیشه گری، حسین مسافری و عبدالحسین نواب موسوی است که در کنار مجموعه ای از عکسهای ایرانِ به نمایش در می آید.

هنرمندانی هم چون “محمد کوچکپور کپورچالی” و “پروفسور ریکاردو زیپولی” به عنوان میهمان در این نمایشگاه صاحب اثرند و در مجموع دیدگاههایی متفاوت از دو کشور را که می تواند جذابیتهای خاص خود را داشته باشند در قالب عکس درآورده اند.

لازم به ذکر است که نگارخانه “چیلیک”در آستانه هفدهمین ماه تاسیس خود تا به حال آثار بیش از یکصد عکاس ایرانی را به نمایش گذاشته که از جمله آن می توان : امیرعلی جوادیان ، کوروش امام، ساسان مویدی ، حسین بهرامی ، بهزاد فیروزی، نوشین وفادار، آرزو عمیدی، مهدی قلی پور، حسن ملکی و بسیاری دیگر از عکاسان را نام برد.

این نمایشگاه ساعت ۱۷ امروز یکشنبه سوم آذرماه همزمان با افتتاح در نگارخانه آفرینش فرهنگسرای اشراق(طبیعت)، در نگارخانه مجازی ” پایگاه عکس چیلیک” به نشانی: https://www.chiilick.com قابل مشاهده است.

پیشین
سی وپنجمین تور عکاسی چیلیک به « ماسال » می رود
پسین
کاندیداهای هیات مدیره انجمن عکاسان مطبوعاتی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست