1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نگارخانه چیلیک میزبان « بخش جنبی دومین جشنواره فیروزه »

نگارخانه چیلیک میزبان « بخش جنبی دومین جشنواره فیروزه »

بیست و نهمین دوره از سلسله نمایشگاه های عکس در نگارخانه چیلیک به نمایش آثار برخی پیشکسوتان، اساتید، داوران و عوامل اجرایی " دومین جشنواره عکس فیروزه " در شهر تبریز اختصاص یافت.
در این نمایشگاه ۴۸ قطعه عکس رنگی و سیاه و سفید از ۲۲ عکاس به نمایش درآمده و برگزارکننده سعی نموده است تا با ارایه این آثار، نگاهی ظریف از سابقه هنری عکاسان پیشکسوت و بومی شهر تبریز را در قالب مجموعه ای نمادین ارایه نماید.

نگارخانه چیلیک میزبان « بخش جنبی دومین جشنواره فیروزه »

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب است: استاد هادی شفاییه، میرعباس آل یاسین، محمدرضا امتنانی، حسین جاودانی، محمدعلی جدیدالاسلام، رحمان قبه زرین، فرهاد طالبی چایچی، محمد شامخی، سروش خیری، چنگیز امیرمحمدیان، مهدی تهرانچی، مرحوم احد نظرزاده، اسماعیل عباسی، کریم ملک مدنی، جواد پورصمد، جواد بهمنش، کیارنگ علایی، کریم متقی، محسن بایرام نژاد، رامین فرزبود و رئیس جامعه عکاسی آزادOPS رادمک میلان.

لازم به یادآوری است نگارخانه چیلیک با وجود امکاناتی چون: توضیح نمایشگاه، قاب اول، معرفی هنرمند، شرایط فروش آثار، دفتر نظرسنجی، ارتباط با هنرمند و … بهرمند است و تاکنون در میان نمایشگاه های انفرادی و گروهی خود میزبان آثار بیش از سیصد تن از عکاسان سراسر ایران بوده است.

از جمله هنرمندان صاحب اثر در دوره های پیشین نگارخانه می توان به: امیرعلی جوادیان، ساسان مویدی، اباصلت بیات، حسین بهرامی، کوروش امام، بهزاد فیروزی، آرزو عمیدی، منصوره معتمدی و … اشاره کرد.

علاقمندان به دیدار از مجموعه عکس " بخش جنبی دومین جشنواره فیروزه " می توانند به نشانی: www.Photochiilick.com مراجعه نمایند و تا تاریخ ۸ دی ماه جاری در بخش روزشمار و از آن تاریخ به بعد در بخش آرشیو، بیننده مجموعه عکس های سایر عکاسان این نگارخانه باشند.

نگارخانه چیلیک در دوره های آینده، میزبان عکس های فراخوان " گرانتر از طلا " و همچنین نمایش عکس های عکاس جوان" بهنام صدیقی " با عنوان " اکباتان، غرب تهران " خواهد بود.

پیشین
پیام شهردار تبریز به دومین جشنواره سراسری عکس فیروزه
پسین
دومین جشنواره سراسری عکس فیروزه صبح فردا خاتمه می یابد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست