1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نگارخانه چیلیک میزبان ماسوله سفید ساسان مویدی

نگارخانه چیلیک میزبان ماسوله سفید ساسان مویدی

هفدهمین دوره از سلسله نمایشگاه های عکس “نگارخانه چیــلیــک” به نمایش عکس هایی از ساسان مویدی با عنوان ماسوله سفید اختصاص یافت.

این مجموعه که دومین نمایشگاه انفرادی مویدی با موضوع روستای تاریخی ماسوله است به یادبود اولین سالروز درگذشت فیروزه جلالی فرزند استاد بهرام جلالی برگزار شده است.

در قاب اول این نگارخانه آمده است که:
سالهاست به ماسوله می روم و عکس می گیرم.
هیچ وقت برایم تکراری نبوده و نیست.
همیشه، هر سفر تازگی خاص خودش را دارد و اگر زمان یاری ام کند، هنوز با گذشت ربع قرن موضوعاتی در ماسوله هست که باید عکاسی کنم.
اگر چه اهالی خوب و صمیمی ماسوله هم، انگیزه این کار را برایم دو چندان کردند و حاصل این تلاشها برای من بانک عکس ماسوله شده است . . .

ساسان مویدی در این مجموعه ۳۲ قطعه عکس رنگی از زمستان ماسوله را ارایه کرده است.
لازم به یادآوری است “نگارخانه چیــلیــک” تا به حال میزبان آثار بیش از یکصد نفر از عکاسان کشور از جمله: امیرعلی جوادیان ، اباصلت بیات ، حسین بهرامی ، رافی آوانسیان، بهزاد فیروزی ، کوروش امام، نوشین وفادار، حسن ملکی ، احمد خطیری، آرزو عمیدی و بسیاری دیگر از هنرمندان کشورمان بوده است.

نگارخانه چیلیک در حال حاضر کودکان گل فروش منصوره معتمدی را در روز شمار خود دارد و دوره ی بعدی این نمایشگاه به آثار راه یافته نخستین جشنواره عکس دانشگاه آزاد اسلامی اختصاص یافته است.

این نمایشگاه عصر امروز دوشنبه، ۷ بهمن ماه افتتاح شده و علاقمندان می توانند با مراجعه به نشانی: www.ChiilickGallery.com از آثار این نگارخانه دیدن کنند.

 

پیشین
ماسوله سفید به یاد فیروزه جلالی
پسین
مستند عکس ناتمام بهمن جلالی در جشنواره فجر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست