1. خانه
  2. اخبار
  3. نگارخانه چیلیک میزبان نمایشگاه « هم سایه با بهار »

نگارخانه چیلیک میزبان نمایشگاه « هم سایه با بهار »

هفتاد وچهارمین دوره از سلسله نمایشگاه های عکس در نگارخانه چیلیک همزمان با نخستین روز بهار سال جدید به نمایش عکس هایی از سعید حسن عباسی و وحید حسن عباسی با عنوان " هم سایه با بهار " اختصاص یافت.
مخاطب نگارخانه چیلیک در این دوره از نمایشگاه تعداد ۳۵ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید از این دو عکاس را از نخستین روز بهار سال ۱۳۹۱ با موضوع بهار و رویش در طبیعت مشاهده خواهند کرد که بخشی از این عکس ها همزمان با هفته فرهنگی ایران در اندونزی طی ماه اخیر در موزه ملی این کشور در شهر جاکارتا به نمایش گذاشته شده بود.

سعید حسن عباسی در قاب ابتدای این نمایشگاه آورده است:
عکاسی فریادی است که در زمان شناور می ماند و عکس می تواند فریاد باشد، آهنگ باشد، اعتراض باشد، نفرت باشد، رویا باشد، زیبا باشد و در یک کلام قابی از احساس باشد.
لحظه ها را در قاب ماندگار کردن سراسر احساس است و احساس.
میهمان تان می شویم و قاب های احساس مان را تقدیم نگاه پر مهرتان کنیم.
  سعید حسن عباسی متولد اردی بهشت ماه سال ۱۳۴۵ و دانش آموخته مهندسی عمران از دانشگاه علم و صنعت ایران و فرزند این هنرمند وحید حسن عباسی متولد مردادماه سال ۱۳۷۲ و دانشجوی مهندسی معماری است.

از جمله هنرمندان صاحب اثر در دوره های پیشین نگارخانه چیلیک می توان به: صادق میری، سعید محمودی ازناوه، منوچهر یگانه دوست، سیدجلال الدین موسوی سپهر، امیرعلی جوادیان، ساسان مویدی، داریوش محمدخانی، حسین بهرامی، مرحوم کورش سیدابوطالب امام، یوسف گرامی، حسن ملکی، بهنام صدیقی، میرصفی اندیکلایی، جاسم غضبانپور، جواد سیدآبادی، بهزاد فیروزی، منصوره معتمدی، اسحاق آقایی و … اشاره کرد.
لازم به یادآوری است نگارخانه چیلیک با وجود امکاناتی چون: توضیح نمایشگاه، قاب اول، معرفی هنرمند، شرایط فروش عکس، دفتر نظرسنجی، ارتباط با هنرمند و … تاکنون در میان نمایشگاه های انفرادی و گروهی خود میزبان آثار بیش از ششصد تن از عکاسان سراسر ایران بوده است.

علاقمندان به دیدار از عکس های نمایشگاه " هم سایه با بهار " می توانند همزمان با گشایش این نمایشگاه به نشانی: www.ChiilickGallery.com مراجعه نمایند و تا تاریخ ابتدای اردی بهشت ماه سال ۱۳۹۱ در بخش روزشمار و از آن تاریخ به بعد در بخش بایگانی، بیننده مجموعه آثار عکاسان این نگارخانه باشند.
لازم به یادآوری است نمایشگاه " هم سایه با بهار " در هفتاد و چهارمین دوره از سلسله نمایشگاه های عکس در" نگارخانه چیلیک " گشایش یافته و علاقمندان می توانند از طریق " ایـنجـا " از عکس های این نمایشگاه دیدن کنند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست