1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نگاه های برتر تورهای عکاسی بهار۹۴ معرفی شدند

نگاه های برتر تورهای عکاسی بهار۹۴ معرفی شدند

نمایش عکس های برتر و نقد نگاه های همسفران تورهای عکاسی بهار سال ۱۳۹۴ بررسی و انتخاب شدند.
نشست نقد تورهای عکاسی و بررسی نگاه های برتر همسفران عصر روز پنجشنبه ۴ تیرماه جاری در دفتر رسانه ” پایگاه عکس چیلیک ” برگزار شد.
در این نشست که با حضور همسفران فعال تورهای عکاسی فصل بهار سال جاری این رسانه در محل سالن آموزش دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” (Chiilick.com) برگزار شد، همسفران ضمن ایراد بحث و ارایه نظر پیرامون کیفیت برنامه ریزی و برگزاری سفرهای عکاسی، با مرور آثار برتر و مشاهده تک عکس های همسفران هر تور به نقد و بررسی فنی، مفهومی و زیبایی شناسی آثار پرداختند و در نهایت پیش از معرفی عکاسان آثار، بر اساس رای و نظر حاضرین، نگاه های برتر تعیین و معرفی شدند.
در این جلسه ابتدا تور عکاسی از طبیعت سوباتان تالش با راهنمایی سیدصادق موسوی، شالیکاران با راهنمایی مهدی سروری و ییلاق گیلان با راهنمایی ابراهیم باقرلو برگزار شد.

عکس های برتر تور سوباتان معرفی شدند

در بخش نخست این نشست پس از نمایش آثار تور عکاسی طبیعت سوباتان، و ارایه نظرات همسفران پیرامون هر اثر، بر اساس رای و نظر حاضرین به ترتیب: ابراهیم باقرلو، مجتبی محسنی، سمانه میلانلو، امیرعلی محمدی و معصومه اصغری به عنوان نگاه های برتر و از: مهری راستقدم، محمدرضا خرازی، نیلوفر زارعی، میترا محمدی، گل گونه نجفی و محمد کیانی به عنوان نگاه های موفق تور عکاسی سوباتان تالش تقدیر شد.

عکس های برتر تور شالیکاران معرفی شدند

در بخش بعدی این نشست پس از نمایش آثار تور عکاسی شالیکاران، و ارایه نظرات و بر اساس رای حاضرین و همسفران، به ترتیب: محمدرضا رحیمی، فاطمه سادات حجازی، فاطمه ندیمی، حسین عصاری آرانی، نیلوفر زارعی به عنوان نگاه های برتر و از: میترا محمدی، راستقدم، موسوی، فیروزی به عنوان نگاه های موفق تور عکاسی شالیکاران تقدیر شد.

عکس های برتر تور ماسال معرفی شدند

در بخش پایانی این نشست پس از نمایش آثار تور عکاسی ییلاق گیلان و ارایه نظرات حاضران و آرای اخذ شده به ترتیب از: سیدصادق موسوی، لادن شجاع، فاطمه ندیمی، گل گونه نجفی و مهری راستقدم به عنوان نگاه های برتر و از نیلوفر زارعی، طیبه خداوردی، سمیه هاشمی و سجاد دلیری به عنوان نگاه های موفق تقدیر شد.

این نشست دقایقی پیش از اذان مغرب پایان پذیرفت و بیش از پنجاه تن از عکاسان و همسفران مدعو با  شیندن اذان مغرب پنجشنبه ۴تیرماه، در سفرۀ ساده و صمیمانه افطار سالانه دفتر رسانه ” پایگاه عکس چیلیک ” شرکت کردند.

جهت مشاهده نگاه های برتر ۷۳ومین تور عکاسی چیلیک به مقصد سوباتان تالش ” ایـنجـا “ کلیک کنید.
جهت مشاهده نگاه های برتر ۷۴ومین تور عکاسی چیلیک به مقصد شالیکاران ” ایـنجـا “ کلیک کنید.
جهت مشاهده نگاه های برتر ۷۵ومین تور عکاسی چیلیک به مقصد ییلاق گیلان ” ایـنجـا “ کلیک کنید.

پیشین
آثار ارسالی به جشنواره تعاون کارشناسی شد
پسین
سیصدو بیست وچهارمین شماره نشریه عکس منتشر شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست