1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نگاه های برتر تور عکاسی « کویر » معرفی شدند

نگاه های برتر تور عکاسی « کویر » معرفی شدند

نقدوبررسی آثار عکاسان همسفر با شصت ویکمین تور عکاسی چیلیک برگزار شد.
به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک ” (Chiilick.com) در این نشست که عصر روز پنجشنبه ۴ اردی بهشت ماه جاری در محل سالن آموزش دفتر این رسانه برگزار شد، عکاسان همسفر با تور عکاسی این مرکز و حضور میهمانان متقاضی حضور در این جلسه، پس از مشاهده عکس های برتر همسفران، همراه با حاضرین پیرامون سایر عکس ها و نگاه برتر سایر همسفران به نقدوارایه نظر پرداختند.
شصت ویکمین تور عکاسی پایگاه عکس چیلیک با حضور در استان اصفهان و منطقه مرنجاب، با رویکردی مبتنی بر عکاسی طبیعت، منظره و مفهومی به طبیعت و زیبایی گرم و خشک، برای چندمین مرحله پیاپی به این موضوع پرداختند و این نشست محفلی مهیا کرد تا با نمایش آثار گزارشی این سفر از نگاه همسفران، شرایط کمی وکیفی عکاسی گروهی را مورد نقدوبررسی قرار دهند.

در بخش بعدی این جلسه پس از نقد و بررسی عکس های برتر همسفران، زیبایی در طبیعت خشک، فرم در کویر، نقش رنگ و خاکستری ها در عکاسی طبیعت، نقش خلاقیت در معرفی یک نگاه نو و … مورد طرح قرار گرفت و در نهایت اثر منتخب همسفران از نگاه حاضرین این نشست با صرف زمان کافی مورد سعی در نقد وتحلیل فنی و بصری و محتوایی قرار گرفت.
پایان بخش برنامه های مورد نظر در این نشست انتخاب عکس های برتر با رای و نظر حاضرین بود که به ترتیب آثار: مریم خادم بهمنیار، مجتبی محسنی، سیدصادق موسوی، شجاع الدین علاالدینی، محمدرضا خرازی، سیدمحمدرضا سجادی، ابراهیم باقرلو و علی روحانی مورد تایید اکثریت قرار گرفت.
همچنین از دقت و ظرافت و تلاش در ارایه نگاهی نو از عکاسانی چون: میترا محمدی، مائده موحد، نازیلا حقیقتی، زهرا خوش، مینا بازوار، مهدی کاظمی خالدی، سودابه هارونی، فاطمه ندیمی، مجید وفایی، منا عبدا..پور، بهادر رحیمی، فاطمه حسینی لاهیجی تقدیر به عمل آمد.

نگاه های برتر تور عکاسی « کویر » معرفی شدند

اسامی همسفران همراه در تور عکاسی ” کویر ” به این ترتیب است:
محمد آزادی، محمدرضا آقائی، مریم آل مومن، فرناز امیری، علی امیری، فریبا امیری زاده، مینا بازوار، ابراهیم باقرلو، سمیرا بیگدلی، روح ا.. پورحسن، اکرم جمعی، زهره حسینی جم، فاطمه حسینی لاهیجی، معصومه حضرتی، نازیلا حقیقتی، مریم حمیدی، زهرا حیدری، مریم خادم بهمنیار، نیما خالدی کیا، محمدرضا خرازی، فرخ خسروپناه، زهرا خوش، محمد درباغی، مهناز رحیم لو، بهادر رحیمی، محمدرضا رحیمی، اکرم رضایی، علی روحانی، مهدی زنجانی، احسان زینلی، سیدمحمدرضا سجادی، مهدی سروری، ماهرخ شش بلوکی، حدیثه شعبانی، منا عبدا.. پور، حسین عصاری آرانی، حامد عطایی، شجاع الدین علاالدینی شورمستی، پرویز فلاحتکار، سارا فیروزی، مهدی کاظمی خالدی، سونیا کیخسروی بیگ زاده، میران مباشری، مجتبی محسنی، میترا محمدی، منصور محمدی، حجت ا.. محمدی، سیدمهدی مصطفوی، مائده موحد، سیدصادق موسوی، سمانه میلانلو، فاطمه میرالی، ایمان میری، سعید نجدمحتشم، فاطمه ندیمی، سوما نگهداری نیا، سودابه هارونی، سمیه هاشمی، سجاد هاشمی و مجید وفائی.
این نشست آموزشی کارگاهی به شکل رایگان، برای همسفران که با ضوابط در نظر گرفته شده ویژه همسفران فعال در انتشار گزارش تصویری و ارایه عکس های منتخب مشارکت داشته اند، برگزار شد.
جلسات نقد و بررسی تورهای عکاسی چیلیک بستری مناسب برای باردهی یک حرکت گروهی عکاسی است تا به واسطه اشتراک تجارب به دست آمده و مشاهده هرچه دقیق تر تلاش همسفران تور عکاسی در یک موقعیت و شرایط مشترک، امکان بیان نقد و نظر و سعی در تحلیل عکس های برتر همسفران توسط ایشان فراهم باشد.
لازم به یادآوری است که نمایشگاه گروهی ” انتهای زمین ” به عنوان چهارمین نمایشگاه گروهی از آثار عکاسی همسفران تورهای عکاسی پایگاه عکس چیلیک با مشارکت و همت عکاسان صاحب اثر و حمایت پایگاه عکس چیلیک به زودی با نگاهی مستند و فرم گرا به طبیعت کویر برگزار خواهد شد.
علاقمندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه برگزاری و شرکت در تورهای پایگاه عکس چیلیک، با شماره های مسئول تور ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ دفتر پایگاه: ۸۸۳۴۸۸۲۴ تماس حاصل نمایند.

پیشین
سخنرانی « سعید صادقی » در دانشگاه تهران
پسین
گفت وگو با « کتایون قدس راد » داور جشنواره ایران شناسی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست