1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نگاه های برتر تور عکاسی مستند معرفی شدند

نگاه های برتر تور عکاسی مستند معرفی شدند

نگاه های برتر عکاسان در کارگاه تجربه عکاسی مستند و تور عکاسی چیلیک به مقصد شهرستان تاکستان معرفی شد.

نقدوبررسی آثار مستند عکاسان همسفر با هفتادوهشتمین تور عکاسی چیلیک به مقصد استان قزوین و دیدار و عکاسی از کارگاه های خشت زنی و کوره های آجرپزی منطقه تاکستان برگزار شد.
به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک ” (Chiilick.com) در این نشست که عصر روز پنجشنبه ۲۶شهریور ماه جاری در محل سالن آموزش دفتر این رسانه برگزار شد، عکاسان همسفر با پایگاه عکس چیلیک و سایر علاقه مندان به حضور در این نشست حضور یافته و پس از نمایش گزارش ویژه تصویری از تور عکاسی مستند و مشاهده تمامی عکس های برتر عکاسان، به نقد و بررسی اثر مورد نظر همسفران پرداختند.
تاکستان نجفیدر بخش بعدی جلسه نشست و بررسی آثار تور عکاسی مستند حاضرین با مشاهده عکس های بدون نام همسفران نظرات خود را نسبت نگاه های مورد نمایش بیان کرده و در نهایت با رای و نظر ایشان اسامی عکاسان در فهرست نگاه های برتر این تور مورد سنجش قرار گرفت.
پایان بخش برنامه های مورد نظر در این نشست انتخاب عکس های برتر بود که به ترتیب آثار:

گل گونه نجفی ، ابراهیم باقرلو ، محمدرضا رحیمی ، فاطمه سادات حجازی ، زهراسادات طباطباییقدس بنا بر رای و نظر حاضرین و با تایید نظر کارشناس نشست قرار گرفت. همچنین از نگاه میترا محمدی ، مریم خداوردی ، فهیمه اکبری ، محمدرضا خرازی و مهری راست قدم تقدیر به عمل آمد.

تاکستان باقرلودر این نشست امین رحمانی عکاس مجرب خطه تاکستان نیز حضور داشت و آثار عکاسان و نظرات ایشان را به منظور دستیابی به بیان صحیح نقدی سلامت و صریح پیرامون نگاه ها راهنمایی می کرد.

مقرر شده است در صورت تمایل و مشارکت عکاسان همسفر با تور چیلیک به مقصد کارگاه های خشت زنی و کوره آجرپزی ، نمایشگاهی از آثار برتر ایشان برگزار شود.
جلسات نقد و بررسی تورهای عکاسی چیلیک بستری مناسب برای باردهی یک حرکت گروهی عکاسی است تا به واسطه اشتراک تجارب به دست آمده و مشاهده هرچه دقیق تر تلاش همسفران تور عکاسی در یک موقعیت و شرایط مشترک، امکان بیان نقد و نظر و سعی در تحلیل عکس های برتر همسفران توسط ایشان فراهم باشد.

 

تاکستان رحیمیلازم به یادآوری است که حضور در این جلسه آموزشی کاملا رایگان بوده و علاوه بر همسفران فعال در رعایت ضوابط علمی آموزشی تور عکاسی پایگاه عکس چیلیک ، تمامی همسفران گذشته در این قبیل کارگاه های آموزشی عکاسی و تور های عکاسی با اطلاع قبلی و هماهنگی با مسئول جلسه مجاز به حضور هستند.
برنامه بعدی تور عکاسی و کارگاه عکاسی این رسانه حضور در زمان طلوع خورشید منطقه کویر مرنجاب و تجربه عکاسی از طبیعت و فرم های کویری است که در نیمه مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
جهت مشاهده عکس های برتر کارگاه تجربی تور عکاسی مستند از کارگاه های خشت زنی و کوره های آجرپزیایـنـجـــا “ کلیک کنید.‬
علاقمندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه برگزاری و شرکت در تورهای پایگاه عکس چیلیک، با شماره های مسئول تور ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ دفتر پایگاه: ۸۸۳۴۸۸۲۴ تماس حاصل نمایند.

پیشین
تور عکاسی از طلوع در کویر مرنجاب
پسین
نگاه های برتر تور عکاسی مستند+عکس

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست