1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. “نگذاریم! خاطره شود…” در نگارخانه کلک خیال

“نگذاریم! خاطره شود…” در نگارخانه کلک خیال

نمایشگاهی از آثار عکاسان ” پایگاه عکس چیلیک ” به بهانه گرامی داشت هفته جهانی محیط زیست با عنوان ” نگذاریم! خاطره شود… “ در نخستین نمایشگاه تابستانی نگارخانه کلک خیال فرهنگسرای اخلاق در تهران به نمایش درآمده است.
به گزارش “پایگاه عکس چیلیک” به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، نگارخانه کلک خیال با پذیرش و نمایش آثار این نمایشگاه که به موضوع مسائل زیست محیطی، تنوع زیستی و حیات وحش پرداخته، گامی موثر در هوشیاری و آگاه سازی شهروندان و بینندگان نسبت به موضوع عکس ها از نگاه عکاسان برداشته است.
مجموعه عکس های نمایشگاه ” نگذاریم! خاطره شود… “ با مشارکت سازمان محیط زیست کشور و رسانه پایگاه عکس چیلیک(Chiilick.com) برگزار و دربرگیرنده ۳۰ قطعه عکس رنگی دستاورد نگاه ۲۵ عکاس از سراسر کشور می باشد که به مناسبت روز جهانی محیط زیست گردآوری شده است.

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب است:
عمار آزادانی، محمدرضا(امید) آقائی، سمانه(مروارید) ابراهیمیان، مینا بازوار، ابراهیم باقرلو، الهام برادران رجب زاده، اکرم جمعی، فاطمه(رامش) حسینی لاهیجی، مریم خادم بهمنیار، نیما خالدی کیا، محمدرضا خرازی، فرخ خسروپناه، حسین(مهران) ریاضی، مهدی سروری، منا عبدا..پورعراقی، شجاع الدین علاالدینی شورمستی، آزیتا قاسمی، مهدی کاظمی خالدی، میران(شورش) مباشری، مجتبی محسنی، میترا محمدی، سیدصادق موسوی، ایمان میری، فاطمه ندیمی، سیدسجاد هاشمی.

لازم به یادآوری است سایر مخاطبین در سرتاسر کشور می توانند جهت مشاهده مجموعه عکس های نمایشگاه ” نگذاریم! خاطره شود… “ به نشانی: www.ChiilickGallery.com مراجعه نمایند و تا تاریخ ۲۷ تیرماه سال ۱۳۹۳ در بخش روزشمار و از آن تاریخ به بعد در بخش بایگانی، بیننده مجموعه آثار عکاسان این نگارخانه باشند.

علاقه مندان می توانند برای دیدار از مجموعه عکس های این نمایشگاه تا پایان روز ۱۹ تیرماه جاری همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۸ به این نگارخانه مراجعه کنند.
نگارخانه کلک خیال در تهران
، خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهیدکاظمی، جنب بوستان گلزار ، فرهنگسرای اخلاق واقع شده است.
—————————————————————————————————————————————————
جهت مشاهده متن گفت وگوی عکاسان نمایشگاه ” نگذاریم! خاطره شود… ” پیرامون موضوع نمایشگاه ” ایـنجـا “ کلیک کنید.
جهت مشاهده خبر گشایش نمایشگاه گروهی “نگذاریم! خاطره شود…” همزمان با روز جهانی محیط زیست ایـنجـا “ کلیک کنید.

پیشین
آثار عکاسان انجمن سینمای جوان در فرهنگستان
پسین
دعوت به مجمع عمومی سالانه انجمن عکاسان مطبوعات

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست