1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. هدف از برگزاری جشنواره عکس دانشگاه آزاد شکوفا کردن استعدادهای جوانان است

هدف از برگزاری جشنواره عکس دانشگاه آزاد شکوفا کردن استعدادهای جوانان است

دبیر دومین جشنواره عکس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هدف از برگزاری جشنواره شکوفا کردن استعدادهای جوانان است.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار واحد اطلاع رسانی دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک ، بصیراقارب پرست در نخستین نشست خبری دومین جشنواره عکس دانشگاه آزاد که با حضور آبتین غفاری مدیر اجرایی جشنواره در ساختمان اداری تهران مرکز برگزار شد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در ۳۱ شهریور سال ۱۳۶۱ رسماً کارخود را آغاز کرد و طی ۲۵ سال به لحاظ کمی گسترش زیادی داشته و امروز شاهد آن هستیم که این دانشگاه شعب زیادی دارد، هر کار اجرایی مشکلات خاص خود را داشته و کسی مدعی نیست که دانشگاه آزاد اسلامی بی ایراد است.
وی افزود: جامعه و دانشگاه آزاد اسلامی فضای خوبی را برای تحصیل جوانان ایجاد کرده، هرچند هزینه ها به خانواده فشار می آورد ولی از لحاظ تحصیل از خروج بسیاری از جوانان جلوگیری کرده است.
اقارب پرست افزود: جشنواره عکس دانشگاه آزاد اسلامی از سال گذشته تصمیم به برگزاری گرفت و اهداف بزرگی را دنبال کرد که از جمله آنها می توان به شکوفا کردن استعدادهای جوانانی پرداخت که فعالیتهایشان دیده نمی شود.
دبیر دومین جشنواره عکس دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: در مرحله اول هدف بیشتر محیطها و فضاهای دانشجویی، علمی و رفاهی بود که واحدها در قالب تصاویری به دبیرخانه ارسال کردند.
وی افزود: ما در دومین جشنواره عکس دانشگاه آزاد اسلامی تلاش کردیم با تمام مشکلات مبارزه و با حمایت دکتر جاسبی به یک جشنواره معتبر در کشور تبدیل شویم.
وی افزود: موضوع جشنواره را یک مقدار گسترده و به بحث درخصوص جوانان پرداخته ایم زیرا آینده در گرو استعدادهای جوانان است و بهترین نتیجه که دانشگاه آزاد اسلامی می تواند بگیرد موضوع علم و توسعه دانش است.
اقارب پرست خاطر نشان کرد: عکسها در قالب استانداردهای جشنواره عکسهای برگزیده و در قالب کتابی در معرض عموم قرار می گیرد وطی دو هفته آینده در سایت جشنواره به آدرس www.azadfesteval.com قرار می گیرد.
وی افزود: نمایشگاه در ۲۵ دی شروع و هرهفته در یکی از ۷۲ واحد بصورت سیار برگزار می شود و تا اسفندماه ادامه دارد، و هر دانشجو و مردم عادی نیز برای بازدید می توانند به واحدها مراجعه کرده و گسترش از کمی دانشگاه آزاد بازدید کنند.
وی در خصوص برگزاری جشنواره در سطح بین المللی گفت: فعلاً این جشنواره با توجه به داشتن شعباتی از دانشگاه آزاد اسلامی در کشورهای امارات، لبنان و انگلیس و یکی از کشورهای آفریقایی در سطح ملی برگزار می شود و تصمیمی برای بین المللی شدن این جشنواره گرفته نشده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
«ماسوله سفید» ساسان مویدی در عکسخانه شهر
پسین
نمایشگاه عکس آزاده بهکیش در گالری گلستان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست