1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. هفتمین تــــور عکاسی چیلیک به مقصد « شیرگاه » برگزار شد

هفتمین تــــور عکاسی چیلیک به مقصد « شیرگاه » برگزار شد

سحرگاه روز پنجشنبه ۲۳ آبان ماه، تور عکاسی پاییزه “پایگاه عکس چیلیک” با ۴۴ نفر از همسفران خود عازم شهرستان سواد کوه شد تا طبق برنامه بتوانند از محل های مورد نظر در این سفر عکاسی کنند.

در ساعات اولیه همسفران با دریافت بروشور ویژه تور هفتم از شرح برنامه های سفر و اطلاعات تاریخی و جغرافیای منطقه مطلع شدند.

کثرت ثبت نام متقاضیان و علاقمندان به هنر عکاسی حضور سنین متنوعی ازهمسفران را در این تور رقم زده و در عین حال یکپارچگی درک حاضرین از لذت حضور در پاییز منطقه شیرگاه، نیروی مضاعفی را برای هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه فراهم می آورد.

حضور در جنگل سنبل رود و عکاسی از جاذبه ها و نور صبحگاهی لابه لای درختان این جنگل و همچنین دریاچه طبیعی این منطقه از عمده ترین برنامه های گروه، تا ظهر بود و در مسیر بازگشت به محل اسکان، همسفران از پل آجری “شاپور” که به دوران صفویه منتصب است، دیداری داشته و عکاسی کردند.

پس از صرف نهار و استراحتی کوتاه، با برگزاری نشستی صمیمی و طرح چندین موضوع توسط همسفران پیرامون حوزه عکاسی، حاضرین به بحث و تبادل نظر پرداختند و در انتها بنا بر پیشنهاد و تایید همگان مقرر شد تا نمایشگاهی از آثار عکاسی این تور برگزار شده و نمایش همزمان آن نیز در نگارخانه فتوچیلیک صورت پذیرد.

همسفران در مسیر بازگشت به تهران نیز با نورعصرگاهی در منطقه “ورسک” و عکاسی از پل تاریخی این شهرستان آخرین عکس های خود را گرفته و باصرف یک لیوان چای داغ در سرمای این منطقه ، لذت یک روز عکاسی را به خاطر سپردند.

در ساعت پایانی این سفر و باجمع آوری آرا و نظرسنجی از سایر خدمات وسرویس های داده شده و بنا بر انتخاب همسفران، هدایایی از قبیل: فلش مموری، کتاب های تخصصی، لوح های فشرده و مجموعه های تصویری و پرداخت کمک هزینه شرکت در تورهای بعدی و … به چند نفر از همسفران تقدیم شد.

لازم به ذکر است که خانم لیلا یوسفی با کسب بالاترین امتیاز ماه گذشته در محیط گالری “پایگاه عکس چیلیک” از میهمانان دعوت شده در این تـــور بودند.

اسامی همسفران هفتمین تــــور عکاســـی از این قرار است:
مسعود توفیق زاده، زینب زرهانی، حامد حسین پور، داریوش وارث، نسرین کشاورز، شهریار رحمانی،سپهر شهرابی ، محمد گازری، آزاده گلابگیران، مهدی مهدوی، بهمن داداشی،حسین پروین، رضاسوادکوهی، راحله بهشتی، سید جواد زهرایی،مرجان ابوالقاسمی، زهرا قدمی، حسن آقاخانلو، سمیه کشاورز، مهدی رامه، مجید وفایی، محمد رضا خرازی، حمید شیخ حسنی، احمد اخباری،لیلا صادق زاده، ریحانه بهشتی زاده، لیلا یوسفی، مهدی سامع، سارا سامع، مجتبی فتحی، هدی ربیعی، لیلا ربیعی،سروش جوادیان، مصطفی دوستی، علیرضا سیفی، اشرف ابوالحسنی، مصطفی راسخ، محسن حیدری، علی هاشمی، مهدی ســروری، الهام گازری، سپیده سادات متینی، محمدبرهان شکرعلیزاده، شراره رضایی.

هشتمین تـــور عکاسی این پایگاه به مقصد شهرستان های دامغان و شاهرود می باشد که در تاریخ ۷ و ۸ آذرماه برگزار خواهد شد.

 

 

پیشین
۱۴ عکس از ایران در جشنواره جهانی لهستان
پسین
هشتمین تور عکاسی چیلیک در استان سمنان برگزار شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست