1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. هفدهمین تور عکاسی چیلیک در روستای یوش برگزار شد

هفدهمین تور عکاسی چیلیک در روستای یوش برگزار شد

جوانان علاقمندان به عکاسی از موضوع های طبیعت، معماری سنتی و مستند اجتماعی در قالب هفدهمین تور عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” همزمان با اولین ساعات بامدادی پنجشنبه دهم تیرماه سال جاری از مقابل دفتر این پایگاه، به قصد دیدار و عکاسی از روستای یوش، عازم استان مازندران شدند.

این سفر میزبان علاقمندان به شرکت در تورهای عکاسی چیلیک بود تا مطابق برنامه، ضمن دریافت بسته فرهنگی و بروشور حاوی اطلاعات از روستای یوش و به منظور اشراف هر چه بیشتر عکاسان گروه بر موضوع، همزمان با نور صبحگاهی در قالب حرکتی گروهی از مقاصد مشخص همچون: کوچه باغ های روستا و خانه و مزار نیما یوشیج و … عکاسی کنند.

از مهمترین اهداف برگزاری تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” شناسایی استعدادها و جذب علاقمندان و دوستداران هنر عکاسی در محیطی علمی، سالم و صمیمی است تا ضمن شرکت در فضایی عکاسانه از تاثیر شرایط کارگاهی و آموزش غیرمستقیم عکاسی بهره های لازم را برده و تجارب اولیه و تکمیلی خود را در زمینه عکاسی های: روایی، مستند اجتماعی، طبیعت، معماری و مفهومی افزایش دهند.
از این رو سایر همسفران با ارایه عکس های منتخب خود از مقاصد این تورها می کوشند تا شرایطی شایسته برای تدوین مجموعه ای تصویری و هدفمند از علم و هنر عکاسی را دامن بزنند.

هفدهمین تور عکاسی چیلیک در روستای یوش برگزار شد

اسامی همسفران هفدهمین تور عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” به این ترتیب است:
مهران استواری، ملیحه اکبری نوری، مرضیه امامی، ابراهیم باقرلو، سیامک جعفری، دانا جعفری، محمدرضا خرازی، نسیبه خلیلی، نیما خالدی کیا، سیداسماعیل حسینی، سیدمحمدمهدی حسینی، زهرا درمان، مریم دوستانی، الهام زهره وند، شراره رضایی، محمد رضایی، مهدی رامه، پرهام سروری، مهدی سروری، مهدی شاه حسینی، لیلا صادقزاده، سارا طاهرمقدس، سمیرا عبداللهی، محسن فتاحی، امیررضا فیروزی، امیرحسین کیارستمی، سجاد معظمی گودرزی، مرضیه ملکی زاده، میترا محمدی، سمیه هاشمی، سهیل یعقوبی.

بنا بر میل همسفران در مسیر بازگشت به تهران دیدار و عکاسی از آبشار شاهاندشت نیز در هفدهمین برنامه تور عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” جای گرفت و مطابق با رسم تمامی تورهای عکاسی این پایگاه در مسیر بازگشت به تهران بنا به رای حاضرین در سفر، مقرر شد هدایایی چون: امکان استفاده از تخفیف های ویژه از ” پپایگاه تخصصی کتاب عکس ” و تورهای عکاسی، چندین جلد کتاب عکس، لوح فشرده و … تحویل شود.

لازم به یادآوری است عصر روز سه شنبه ۱۵ تیرماه، دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” میزبان همسفران این تور می باشد تا پیرامون نقد و بررسی تور عکاسی و عکس های این تور با حاضرین به گفتگو بنشینند.
همسفران در آخرین ساعت شامگاهی روز پنجشنبه به مقابل دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” در تهران بازگشتند.
از دیگر برنامه های آینده تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” سفر به جنگل ابر واقع در استان سمنان، کویر مرنجاب، منطقه شیرگاه، ماسال، شهرهای شیراز، کاشان، قزوین، یزد و … می باشد.

پیشین
بامداد امروز هفدهمین تور عکاسی چیلیک به یوش رفت
پسین
جشنواره فیروزه معرف هویت ایرانی اسلامی است

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست