1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. همزمان با نمایشگاه از کتاب عکس «جنگ خاموش» رونمایی شد

همزمان با نمایشگاه از کتاب عکس «جنگ خاموش» رونمایی شد

آیین رونمایی کتاب و نمایشگاه عکس های سید محمدمهدی حسینی با موضوع تحریم های دارویی ایران، عصر چهارشنبه ۱۳ اردی بهشت ، در  خانه عکاسان حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این مراسم که با حضور تنی چند از عکاسان و علاقمندان برگزار شد مهدی حسینی با اظهار خوشحالی از حضور مدعوین، کتاب حاضر را مجموعه ای از ابعاد متفاوتی از تحریم های غیرانسانی کشورهای استکباری علیه کشورمان خواند.

سید مهدی حسینی عکاس این مجموعه با تقدیر از محمدمهدی رحیمیان، فرهاد سلیمانی و محمد نوروزی که در امر انتخاب عکس های نمایشگاه و کتاب متحمل زحماتی فراوان شدند، به سختی ها و تلخی های ثبت این تصاویر با اشاره به بازی دوگانه دولتمردان کشور آمریکا پرداخت و گفت: رییس جمهور آمریکا پای سفره هفت سین ایرانی می نشیند و نوروز را به ما تبریک می گوید و بزرگترین جنایت انسانی را با تحریم داروها در حق بیماران و مردم ما روا می دارد.

پس از رونمایی از کتاب عکس جنگ خاموش، فرهاد سلیمانی عکاس و استاد دانشگاه هنر از مدیر خانه عکاسان حوزه بابت حمایت چند باره از جوانان با استعداد که در حمایت جهت دیده شدن کارشان مشکل جدی داشتند، نقدیر و تشکر کرد.
در مراسم رونمایی از کتاب و گشایش نمایشگاه عکس سیدمحمدمهدی حسینی ریاست دانشگاه هنر برلین هم حضور یافت و به دیدار از عکس های ارایه شده پرداخت.

دیدار از این نمایشگاه تا پایان روز چهارشنبه ۲۰ اردی بهشت ماه جاری ، همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ امکانپذیر است.
نگارخانه شماره یک خانه عکاسان حوزه در تهران، انتهای غربی خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ، حوزه هنری سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه گروهی عکس « میرا » در دانشکده خبر
پسین
عکس استاد کوچکپور به موزه دورهمی اهدا شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست