1. خانه
  2. اخبار
  3. همسفران چهل ونهمین تور چیلیک عازم سواحل خزر شدند

همسفران چهل ونهمین تور چیلیک عازم سواحل خزر شدند

پایگاه عکس چیلیک(Chiilick) " پس از گذر از نخستین دوره جشنواره تورهای عکاسی چیلیک، به منظور دستیابی به بخش تکمیلی اهداف با دومین دور برگزاری این تورها، چهل ونهمین تور عکاسی این رسانه را همراه همسفران به قصد عکاسی از کارگران شیلات و فعالیت ماهیگیران شهرستان محمودآباد واقع در استان مازندران برگزار می نماید.
همسفران و علاقمندان به شرکت در سلسله تورهای عکاسی " پایگاه عکس چیلیک " بامداد پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه جاری به همراه راهنمای محلی به قصد دیدار و عکاسی از شکل کار جمعی و فعالیت گروهی ماهیگران بومی و مهاجر منطقه ساحلی خزر عازم مناطق هدف گذاری شده در حومه شهرستان محمودآباد شدند.
در این تور بیش از بیست نفر از علاقمندان به عکاسی از موضوع های مردم شناسی، مستند، مفهومی، ژورنالیستی حضور دارند و برنامه عکاسی همزمان با ساعتی پس از طلوع خورشید و حضور همسفران در شهرستان، همراه با راهنمای محلی به قصد آشنایی با موقعیت تجمع و محل اسکان کارگران آغاز و همسفران چهل و نهمین تور عکاسی پایگاه عکس چیلیک پس از دریافت بسته فرهنگی و اشراف به اهداف تعیین شده، در سطح منطقه پراکنده شده و به عکاسی می پردازند.

تورهای عکاسی " پایگاه عکس چیلیک " ضمن برخورداری از روحی سلامت و صمیمی و محتوایی کارگاهی و آموزشی، محلی مناسب برای ارتباط بین همسفران و کاربران این پایگاه بوده و در طول مسیر و محل مقصد، مجالی است تا با طرح بحث و انجام گفتگوهای لازم، زمینه تجربه و فعالیت صحیح تر در فضای پایگاه فراهم شود.

لازم به تاکید است که برنامه ریزی تورهای عکاسی این رسانه به شکل مستقل صورت گرفته و طراحی و برگزاری و اطلاع رسانی تورهای عکاسی چیلیک تنها توسط " پایگاه عکس چیلیک " بوده و مراتب اطلاع رسانی آن نیز از طریق این رسانه به اطلاع خواهد رسید.

مطابق برنامه اعلام شده سعی بر این است تا عکس های منتخب همسفران با روشی ویژه مورد نقد و ارزیابی حاضرین در سفر قرار گرفته و علاوه بر تخصیص امتیاز حضور رایگان در تورهای آتی، امکان نمایش عکس های منتخب و برتر برای گروه مهیا شود.
لازم به ذکر است تورهای عکاسی " پایگاه عکس چیلیک " در محیطی متفاوت قالبی نوین در نظام آموزش کارگاهی عکاسی به شیوه ای مستقل عمل می نماید.
همچنین با توجه به حرکت هایی موازی و مدعی مشارکت با این رسانه در برگزاری تور عکاسی به اطلاع می رساند مبدا حرکت تمامی تورهای عکاسی " پایگاه عکس چیلیک " – تنها – از مقابل دفتر این رسانه واقع در ضلع شمالی میدان هفت تیر در تهران می باشد.

تورهای آتی " پایگاه عکس چیلیک " با هدف عکاسی از: حضور شبانگاهی و عکاسی از آسمان شب کویر و همچنین طلوع خورشید بر فراز تپه های رمل، غروب ماسوله و صبحگاه قلعه رودخان، دریاچه شورمست، طبیعت گرگان، کویر ورزنه، تالاب میانکاله و جنگل کپورچال و انزلی، سوادکوه، پلور، تنگه واشی و طبیعت منطقه ساواشی، غار رودافشان، کردستان، پل ورسک و شیرگاه، جزیره قشم، عشایر دشت مغان، جنگل ناهارخوران در گرگان، منطقه اسالم به خلخال، شهر کرد، طبیعت آستارا و … در دست هماهنگی وطراحی است که پس از برنامه ریزی معرفی خواهند شد.
برنامه آتی تور عکاسی این مرکز سفر به استان اصفهان و حضور شبانگاهی و عکاسی از آسمان شب کویر و همچنین طلوع خورشید بر فراز تپه های رمل خواهد بود.
علاقمندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه برگزاری و شرکت در تورهای پایگاه عکس چیلیک(Chiilick)، با شماره های دفتر پایگاه: ۸۸۳۴۸۸۲۴  تماس حاصل نمایند.
————————————————————————————————————————————————————————
برای مشاهده گزارش تورهای برگزار شده " ایـنجـا " و جهت مشاهده تورهای عکاسی آتی این رسانه " ایـنـجـا " کلیک کنید.

پیشین
گزارشی از مناظره بیل گیتس و استیو جابز در یک برنامه تلویزیونی
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست