1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. همکاران واحد خبر؛ « روزتان مبارک »

همکاران واحد خبر؛ « روزتان مبارک »

سال به سال می گذرد و هر سال تابستان به نیمه که می رسد تب و تاب عنوان ” خبرنگار ” زنده می شود تا این نام بر زمین مانده! یک روز در سال از جای برخیزد و نشانی از خود بنماید و باز برود آنجایی که حقش نبوده و جایش داده اند.
هفدهم مردادماه چندین سال است که به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی در سال ۱۳۷۷ به نام ” خبرنگار ” نامگذاری شده است و این نامگذاری هیچ بر شان و جایگاه اهالی این عرصه نیافزوده ولی ذره ای هم از رسالت ایشان کم نکرده است.
خبرنگار به تاثیرگذاری شان حضور و کیفیت فعالیت خود به خوبی واقف است و خسارت فقدان پشتیبانی از این قشر را شاید نتوان با هیچ گونه جبرانی در تاریخ، مثال زد.
در حوزه عکس و عکاسی هم اگر چه تا به حال هیچ مجمع و انجمن و تشکیلاتی از خبرنگاری زبده، موثر و پرتلاش تقدیر نکرده است، اما بایستی از یک جا آغاز کرد این عادت خطا را اصلاح کرد.

” پایگاه عکس چیلیک ” با سعی در جبران این خطا و با وجود بررسی های به عمل آورده در سابقه ارسال خبر و کیفیت رابطه ی خبری عکاسان و فعالان استانی، از بین تمامی همکاران در سالهای دور و نزدیک از نفر به نفر این عزیزان، ضمن نام بردن، تقدیر و تشکر می نماید:

مهدی فرهمند، ناصر محمدی، سیدولی شجاعی، ملیحه فرهادی، امیر عنایتی، علی میثمی، داوود عزتی، ابوالفتح فتحی، میلاد رفعت، حافظ مهدیان، مهدی معصومی، ملک ناصر قربانزاده، کامین عباسی پیانی، زریر نجمی، علی شکری، بهار دشتبان، سامیه فروقی، قاسم گندمی، ینب ترک زاده، بابک بهاری، محمود قلیزاده، ابراهیم علیپور، سیدعلی میرعمادی، وفاکدخدایی، برنا میراحمدیان، حسین شفیع نیا، سمیرا نجفی، لیلا زندی، ابوالفضل جهان مهین، محمود صادقی، میران مباشری، محمدرضا علی مددی، آیدا صبوری، طاها بخشی نژاد، سیداحمد طاهرپور، آنیما احتیاط، سجاد ذوالفقاری، شیوا دهقانپور، مهدی آشنا، محسن فلاحی، روح ا.. محمودی، مرتضی جعفری، مهدی رضایی مهر، نیلوفر شاپوری، سیدمدیار شجاعی فر، بابک مسرتی، فردین نظری، اسعد گازرانی، حجت ا.. عطایی، مجتبی محسنی، جعفر خضوعی، معصومه فریبرزی، حسین بامداد، عبدالمحمدجواد عبدی، سعید عامری، حمید گردان، بهروز رستگار، مهراب روحی، سیدحسین حدائقی، عادل عزیزی، علی خدادادی، مریم رویایی، حمید افشار، بهار سیری، میلاد رستم خانی، علی ذهبی، آمنه جباری نیک، فرزان محبی، سهیل حیدری، جاوید تفضلی، محمد موحدنژاد، محمدرضا آخوندی، سارا فرجی، اسما رحیمی، هادی فائزی، سیدباقر میرعلمدار، محمد خرازی، کتایون قدس راد، بهرام نصرا.. بیگی، محمدرضا سبکتکین، احمد قاسمی، محمد رضایی، زینب ثقفی، فرید ثانی، مهدی تیرانی، مرتضی رفیع خواه، هادی کشایی، میثم امانی، سعید استادیان، بهاره موذن، علی هژبری، محمد تقدیسی، پیمان نوروزی، سالار نیرهدی، امید آقایی، میترا محمدی، امیر کمانی، حمیدرضا مجیدی، فرهاد طالبی چایچی، مهدیه زینی اسکویی، سیدمحمد فاطمی، سلام عشقی، محسن برارچیان، حسن فاخری، مازیار اسدی، رضا پردل، محمدرضا کاظمیان، علی معصومی، حمید سلطان آبادیان، علی سالم، مختار حسین زاده، محسن اسماعیل زاده، محمد فتحی، محمدرضا رحیمی، سیدمحمدمهدی حسینی، حامد آشنایی، محمد نیک عهد، هادی عسگری، نیلوفر عشاقی، سیروس لطیفیان، نوشین وفادار، شرمین نصیری، حسین برازنده، بهاره زمانداری، ناصر افراسیابی، نفیسه کیانی، هادی صمدی، محسن سعادت نصری و مهدی اسدی.

نامبردگان تاکنون در طول سالیان فعالیت رسانه ” پایگاه عکس چیلیک “، توانسته اند در بخش تنظیم، ارسال و پشتیبانی همکاری داشته باشند.
ما هم به پاس قدردانی از این انتخاب و حضور، ۱۷ مردادماه را مناسب دانستیم تا ضمن تقدیر از این عزیزان، بار دیگر، لطف این همکاری را ستوده و همواره سلامتی و آرامش را در سایه موفقیت های اجتماعی و اخلاقی برای شان آرزو کنیم.
دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” در قبال تحسین این همکاری به ۵ همکار که با وجود بالاترین میزان تاثیرگذاری، بیشترین تعداد خبر را با کیفیت مناسب ارسال داشته اند، ۵ عدد کارت هدیه به ارزش ریالی یک میلیون ریال تقدیم می دارد.
امیدواریم این همکاری و این رابطه با رونمایی از نسخه جدید و طراحی متفاوت رسانه و قابلیت های موثر و چشم گیر ” پایگاه عکس چیلیک “، تقویت شده و بتوانیم در کنار دیگر رسانه های وزین و فعال در عرصه خبررسانی و آگاهی بخشی در حوزه عکاسی کشور، پاسخگویی مناسب برای نیازهای اطلاعاتی مخاطبین باشیم.
در خاتمه بار دیگر این روز را به تمامی مدیران سایت ها، همکاران بخش خبر و اطلاع رسانی در نشریات مکتوب و الکترونیکی، دست اندرکاران و اهالی مرتبط با واحد اخبار تبریک گفته و مبارکی این روز را در یکتایی رسالت اطلاع رسانی و تنوع نگاه و سلامت نشر و بیان، آرزومندیم.

 

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه گروهی « سبز خاکستری » در تبریز
پسین
مدیر جشنواره تعاون: نگاه عکاس، نگاهی گره گشا است

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست