1. خانه
  2. اخبار
  3. هنر عکاسی فقط در سایه آموزش‌ ارتقا و توسعه می‌یابد

هنر عکاسی فقط در سایه آموزش‌ ارتقا و توسعه می‌یابد

هنرمند و مدرس عکاسی گفت: هنر عکاسی فقط در سایه آموزش، ارتقا و توسعه می‌یابد و ما نباید بگذاریم عکاسی ایران به بیراهه برود.

به گزارش خبرگزاری فارس به‌ نقل از روابط‌ عمومی موسسه فرهنگ فیلم تهران، افشین شاهرودی هنرمند و مدرس رشته عکاسی که به‌ مناسبت آغاز جدیدترین دوره آموزش عکاسی در مرکز آموزش فرهنگ فیلم تهران متعلق به انتشارات علمی و فرهنگی وابسته به وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری سخن می‌گفت، افزود: بزرگ‌ترین ضعف عکاسی در ایران آموزش است و با توسعه مراکز آموزشی و بهره‌گیری از دانش و تجربه استادان فن نباید بگذاریم، عکاسی ایران به بیراهه برود.
مدیر مسئول فصلنامه خلاق در پاسخ به این سئوال که چرا عکاسان، نیاز به آموزش دارند، گفت: انسان ممکن است بتواند با قریحه و ذوق ذاتی نسبت به تصویر، آگاهی پیدا کند اما تصویر، یک هنر وابسته به تکنولوژی است و دنیای امروز با آگاهی و آموزش عجین است.
افشین شاهرودی در ادامه افزود: هنگامی می‌توانیم خود را یک عکاس بدانیم که با فهم، درایت و آگاهی از پشت دریچه دوربین به دنیا نگاه کنیم و بتوانیم با عکس‌مان، مخاطب را در آگاهی‌های خودمان شریک کرده و حرفی برای گفتن داشته باشیم.
وی تصریح کرد: با آموزش صحیح، روند تربیت و معرفی عکاس حرفه‌ای به جامعه تصحیح و تسهیل می‌شود.
‌دور جدید کارگاه‌ها و دوره‌های عکاسی مرکز آموزش فرهنگ فیلم تهران با حضور مدرسانی چون افشین شاهرودی، سعید دستوری، حمید سوری، شهریار توکلی، علی رجبی و کیارنگ علایی برگزار می‌شود.
‌علاقمندان برای حضور در این دوره‌ها می‌توانند با شماره ۸۸۶۶۵۵۲۵ و یا ۸۸۷۹۷۶۰۳ تماس بگیرند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست