1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. هیئت مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعات انتخاب شد

هیئت مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعات انتخاب شد

مجمع عمومی انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران برای انتخاب پنجمین هیئت مدیره انجمن پنجشنبه ۲۰ تیرماه با حضور ۸۹ نفر از اعضا در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی انجمن صنفی عکاسان مطبوعات اعلام کرد در این جلسه علاوه بر اعضاء انجمن و نمایندگان وزارت کار، پیشکسوتانی چون محمد صیاد، محسن شاندیز، سعید صادقی، محمد فرنود و سیف‌الله صمدیان نیز حضور داشتند که پس از قرائت گزارش هیئت مدیره رای‌گیری برای انتخاب اعضاء اصلی و علی‌البدل هیئت مدیره و بازرسان انجام شد.

در این مراسم راهب هماوندی با ۶۵، بهروز مهری با ۵۱، کاووس صادقلو با ۴۶، ساتیار امامی با ۴۱، فرزانه خادمیان با ۴۰، احمد نصیرپور با ۳۸ و محمد جعفری با ۳۵ رای به عنوان اعضاء اصلی و محمدرضا علیمددی و حسن قائدی نیز با ۳۵ رای به عنوان اعضاء علی‌البدل هیئت مدیره برگزیده شدند.

غلامرضا حافظ‌القرآن با ۵۶، صادق خاموشی با ۴۷ و محمد رازدشت با ۴۱ رای به عنوان بازرسان اصلی انتخاب شدند و منوچهر یگانه‌دوست نیز با ۲۶ رای بازرس علی‌البدل شناخته شد. به دلیل تساوی آراء سه تن از منتخبان هیئت مدیره، در حضور نمایندگان وزارت کار قرعه‌کشی انجام و جعفری عضو اصلی هیئت مدیره شد.

پیشین
تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس رشد
پسین
نمایشگاه عکس سپند بختیاری در گالری آتبین

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست