1. خانه
  2. اخبار
  3. از میان رسانه ها
  4. ٣٠ سال عکاسى عباس کیارستمى در گالرى بوم / منتخبى از ۶ سرى عکس

٣٠ سال عکاسى عباس کیارستمى در گالرى بوم / منتخبى از ۶ سرى عکس

منبع: هنرآنلاین –

 

گالرى بوم میزبان شش دوره عکس هاى عباس کیارستمى مى شود؛ آثارى که ٣٠ سال عکاسى این سینماگر بین المللى ایران را در بر مى گیرد.

سرویس تجسمی هنرآنلاین: “چهار فصل” عنوان این نمایشگاه است؛ منتخبی از شش سری عکس‌های عباس کیارستمی که در کنار یکدیگر تصویرى جامع از زاویه نگاه او ارائه می‌دهند. این شش سری عبارتند از؛ سفید برفی، راه‌ها، مهتاب، درها و یادها، دیوار، و پنجره رو به حیات، که برخی از آنها برای نخستین بار در ایران به نمایش درمی‌آیند.

این نمایشگاه به زودى آغاز به کار خواهد کرد و جالب اینجاست که گالری بوم چهارم اسفند ١٣٩١ با نمایش عکس های دیگرى از کیارستمی آغاز به کار کرده بود.

کیارستمى بارها اعلام کرده فضای بصری و مفهومی عکس‌ها و فیلم‌هایش به هم نزدیکند و تاکید دارد: “عکس‌های من، سینمای من را می‌سازد.”

 

عکس هاى کیارستمى در عین سادگی و صراحت در لایه ظاهری، از زبان هنری به مراتب پیچیده تر و نگاه کنایه ای ترى برخوردار است؛ آثارى که عنوان گران ترین عکس هاى خاورمیانه را نیز به خود اختصاص داده است.

آثارى که در گالری بوم ارائه مى شوند متعلق به گنجینه این گالرى است و جنبه فروش ندارند؛ گالرى بوم در خیابان ولیعصر، بالاتر از نیایش، ارمغان غربی، پلاک ۱۱ واقع است .

پیشین
مریم زندی با طبیعت به گالری گلستان آمد
پسین
فراخوان سیزدهمین جشن تصویرسال و جشنواره فیلم تصویر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست