1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. پانزدهمین تور عکاسی چیلیک به خوانسار می رود

پانزدهمین تور عکاسی چیلیک به خوانسار می رود

” پایگاه عکس چیلیک ” در پانزدهمین دور از سفرهای گروهی خود،  تور عکاسی از لاله های واژگون شهرستان خوانسار را برگزار می کند.

خوانسار شهری خوش آب و هوا است که در همسایگی شهرستان گلپایگان و در فاصله حدود ۱۵۰ کیلومتری اصفهان واقع شده است. دشت لاله های واژگون خوانسار در ۱۲ کیلومتری این شهرستان دارای پوشش گیاهی متنوعی است  که لاله‌ های  واژگون این منطقه از جمله جذاب ترین گیاهان این منطقه است که همسفران پایگاه عکس چیلیک در طول دو سفر گروهی ( اردی بهشت ماه ۱۳۸۶ و خردادماه  ۱۳۸۸ ) از این منطقه عکاسی کرده اند.

تور عکاسی چیلیک این بار به خوانسار می رود

سرچشمه خوانسار نیز از دیگر جاذبه‌های این شهر ‌است که با چشمه‌های زیبا که از دل کوه بیرون می آیند همه ساله تعداد زیادی گردشگر را به خود جذب می‌کند. از جمله اماکن تاریخی، اعتقادی این شهر هم می توان از امامزاده احمد، امامزاده سید صالح، بابا ترک و بابا پیر نام برد.
تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” به منظور کسب تجربه کارگاهی و ایجاد محیطی مناسب برای همگرایی و هم اندیشی است، تا اندوخته های علمی و ذهنی علاقمندان مجالی برای بروز را تجربه نمایند و با ایجاد گفتگو و طرح بحث هایی به منظور تقویت و تحکیم مبانی نظری هنرعکاسی، تعریف جایگاه عکس را نیز در علوم اجتماعی مورد ارزیابی قرار دهد.
این تورها بنا به پیشنهاد کاربران و عکاسی از مناطقی مستعد عکاسی طبیعت، معماری، موضوع مستند و … راه اندازی شده است و  در میان تورهای برگزار شده این پایگاه، مقاصدی چون: دامغان و شاهرود، دریاچه و روستای اوان، شیرگاه، ری، محمودآباد آمل، روستای احمدآباد، تفرش، قلعه رودخان، ماسوله و … به چشم می آید.

پانزدهمین تور یک روزه ” پایگاه عکس چیلیک ” راس ساعت ۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه، ۲۳ اردی بهشت ماه سال جاری حرکت خود را از مقابل دفتر این پایگاه در تهران آغاز خواهد کرد.
علاقمندان جهت اعلام حضور و همچنین ثبت نام در این تور “ایـنـجـا” کلیک کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه برگزاری و شرایط حضور، می توانند با شماره های: ۰۲۱۸۸۳۴۸۸۲۴ (ده خط) تماس حاصل نمایند.

پیشین
کتاب مسابقه عکس « دوران سربازی » به چاپ رسید
پسین
پانزدهمین تور عکاسی چیلیک عازم شهرستان خوانسار شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست