1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. پایان جشنواره اخلاق پس از چهار سال

پایان جشنواره اخلاق پس از چهار سال

سرانجام پس از گذشت بیش از چهار سال ، جشنواره عکس اخلاق ، به کار خود پایان داد.
جشنواره عکس منطقه ای « اخلاق و نقش اخلاق در پیشگیری از اعتیاد »، که با حمایت مالی اداره مبارزه با مواد مخدر و همیاری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان، دراواخر سال ۱۳۹۱ شروع بکار کرد ، سرانجام  به کار خود پایان داد ونفرات برترخود را معرفی کرد.
هدف اصلی این جشنواره نهادینه ساختن اخلاق اسلامی وهمچنین نشان دادن اهمیت نقش اخلاق در پیشگیری از معضل اعتیاد بود و در دو بخش مجموعه عکس و تک عکس برگزار شد.
هنرمندان برتر بخش مجموعه عکس: سنا مصفایی و لیلا زمانی نیا.
هنرمندان برتر بخش تک عکس: شهاب خوانساری و محمد شفایی نجف آبادی
اسامی دیگر هنرمندانی که عکسهایشان به نمایشگاه راه پیدا کرد: سنا مصفایی، بیتا رهنما، سهیلا تمیزی، یونس کلاهدوز، اصغر صامتی، روح الله جوانی، رامین راج، مهیار رحمت، نادر حیدری دشتستانی، مجید حجتی، بهنام زهری.
 به هریک ازنفرات برتر بخش مجموعه عکس و تک عکس مبلغ پانزده میلیون ریال اهدا شد وحق التالیف هرعکس مبلغ یک میلیون وهفتصد هزار ریال پرداخت گردید.
داوری این جشنواره به عهده آقایان: اسماعیل عباسی ، محمد ستاری ومهدی وثوق نیا بود که در تاریخ ۲۸ مرداد ماه سال ۱۳۹۲ انجام پذیرفت.
علت تاخیر چهار ساله اجرای این برنامه، پرداخت نکردن وجه قرارداد بطور کامل توسط کارفرمای واسطه جشنواره بوده است که سرانجام با دریافت بخش اعظم مطالبات (نه بطور کامل)، جوائز و حق التالیف های هنرمندان پرداخت شد.

در پایان ذکر این نکته لازم است که اگر چه پرداخت حقوق مادی هنرمندان بخشی از وظیفه برگزارکننده این جشنواره بوده است، ولی برگزاری آئین اختتامیه و اجرگزاری هنرمندان عزیز نیز از ارزش های این جشنواره بود که متاسفانه! با وجود تلاشهای زیاد، به دلیل برخی از بد اخلاقی ها انجام نشد.
از کلیه افرادی که در این راه طولانی یاری مان دادند ،تشکر کرده وحسابرسی خاطیان را به خدای بزرگ می سپارم ، هر چند که اسامی اشخاص وانجمن های به ظاهر فرهنگی خاطی ، که حقوق هنرمندان عزیز را ضایع کردند، نزد اینجانب محفوظ است.
به امید روزی که روند برگزاری جشنواره های فرهنگی در کشورمان قانونمند گردد.
دبیر جشنواره  افشین آذریان                             اردی بهشت ماه ۱۳۹۶

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
پوستر جشنواره عکس هشت رونمایی شد
پسین
تور یک روزه جنگل پیمایی و عکاسی از آبشار

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست