1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. پیاده روی پاییزی عکاسان تور عکاسی چیلیک برگزار شد

پیاده روی پاییزی عکاسان تور عکاسی چیلیک برگزار شد

۶۸ومین تور عکاسی “پایگاه عکس چیلیک ” با حضور علاقه مندان به ثبت موقعیت های پاییزی طبیعت، روز پنجشنبه ۲۲ آبان ماه جاری برگزار شد.

به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com)به نقل از ستاد اطلاع رسانی تورهای عکاسی این رسانه، ۶۸ومین تور تخصصی عکاسی پایگاه عکس چیلیک با نگاهی متمرکز به موضوع طبیعت و نقش رنگ در عکاسی از پاییز، در جنگل های منطقه چورت برگزار شد.
در این تور که بیش از بیست علاقه مند به شرکت در تورهای عکاسی چیلیک شرکت داشته اند، همسفران با حرکت شبانگاهی از مقابل دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک در تهران به مقصد استان مازندران، در نخستین زمان طلوع آفتاب در مقصد حضور یافته و همزمان با بلوغ نور صبحگاهی خورشید در فراز و فرود مسیر پاییز خوش رنگ جنگل تا دریاچه چورت حاضر شدند و پس از طی مسیر جنگلی، با پراکنده شدن در محیط آبگیر چورت، ضمن بهره برداری از موسیقی سکوت وسعت منطقه، به عکاسی از نماهای مطلوب نگاه خود مشغول شدند.
پایان بخش برنامه ۶۸ومین تور عکاسی چیلیک پس از مشارکت در انعکاس گزارش تصویری تور، شرکت در جلسه نمایش آثار برتر و نقد و بررسی عکس های این سفر می باشد که با حضور همسفران فعال و مجاز به حضور، در سالن آموزش دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” برگزار خواهد شد.

پیاده روی پاییزی عکاسان تور عکاسی چیلیک برگزار شد

 

اسامی همسفران همراه در تور تخصصی ” پیاده روی پاییزی عکاسان در مسیر جنگل تا دریاچه چورت ” به این ترتیب است: سمیرا بیگدلی، مسعود جامعی، اکرم جمعی، اعظم حشمتی، معصومه حضرتی، حسین خادمی، محمدرضا خرازی، الهه خلج زاده، سبحان سروری، مهدی سروری، محسن سلیمی، لیلا صادقزاده، منوچهر(امید) صرامی، آزاده غفاری، محمد کیانی، آزاده گلابگیران، نیلوفر ماه زاده، مجتبی محسنی، سمیرا محمدی، علی رضا محمودی، فاطمه شیخعلی میرالی، سمیه هاشمی، مجید وفایی.

از مهمترین اهداف برگزاری تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” پس از نخستین دوره جشنواره تورهای عکاسی چیلیک شناسایی استعدادها و جذب علاقمندان و دوستداران هنر عکاسی در محیطی علمی، سالم و صمیمی است تا ضمن شرکت در فضایی عکاسانه از تاثیر شرایط کارگاهی و آموزش غیرمستقیم عکاسی بهره های لازم را برده و تجارب اولیه و تکمیلی خود را در زمینه عکاسی: مستند، مفهومی، منظره و طبیعت، روایی وگزارش، چهره، اجتماعی، معماری و … افزایش دهند.
مطابق با رسم تمامی تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” مقرر شد تا با مشارکت همسفران فعال (صاحب اثر در گزارش تصویری و عکس های منتخب)، نشست نقد و بررسی عکس های این تور برگزار شده و عکس ها و نگاه برتر در این نشست بنا بر رای و نظر همسفران و حاضرین علاقه مند مورد معرفی قرار می گیرند.
تورهای آتی ” پایگاه عکس چیلیک “ با هدف عکاسی از: طبیعت و حیات وحش میانکاله، الندان، ارومیه، شهرکرد(بازفت)، غار کتله خور زنجان، روستا و کویر ورزنه، پلور، تالاب های انزلی و میانکاله، کلیبر، کردستان، دریاچه شورمست، تفرش، پلور، غار رود افشان، ترکمن صحرا، شیراز و تخت جمشید، سوادکوه، پل ورسک و شیرگاه، ارتفاعات ییلاقی و روستایی شهرستان ماسال، تاسوعا و عاشورای حسینی، پاییز منطقه، عشایر دشت مغان، جنگل ناهارخوران در گرگان، طبیعت آستارا، طبیعت منطقه کپورچال و … در دست هماهنگی وطراحی است که پس از برنامه ریزی معرفی خواهند شد.
برای مشاهده گزارش تصویری تور عکاسی پایگاه عکس چیلیک (Chiilick.com) به قصد پیاده روی پاییزی عکاسان در مسیر جنگل تا دریاچه چورت ” ایـنـجــا ” کلیک کنید.
علاقمندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه برگزاری و شرکت در تورهای پایگاه عکس چیلیک، با شماره اصلی دفتر این رسانه: ۸۸۳۴۸۸۲۴ و یا مسئول تورهای عکاسی این پایگاه ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ تماس حاصل نمایند.

پیشین
مجموعه آثار « انتهای زمین » به کاشان رسید
پسین
گزارشی از نمایشگاه دوسالانه عکس ورزشی ایران

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست