1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. چاپ سررسید سال توسط انجمن عکاسان شاهد و ایثارگر

چاپ سررسید سال توسط انجمن عکاسان شاهد و ایثارگر

انجمن عکاسان شاهد و ایثارگر با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حمایت مراکز خدماتی و آموزشی، اولین سررسید خود را که به سال ۱۳۹۰ مربوط می شود، به چاپ رسانده و منتشر کرد.

چاپ سررسید سال توسط انجمن عکاسان شاهد و ایثارگر

به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک ” در برخی صفحه های این سررسید سعی شده است تا با درج مطالبی مرتبط همچون: تاریخچه عکاسی، جملاتی شاخص از عکاسان، اطلاعاتی فنی، نمایش عکس و دستنوشته هایی از عکاسان، اختصاص صفحه هایی به تبلیغات شرکت های تجاری و… محیطی عکاسانه تدارک دیده شده و اطلاعاتی درخور به مخاطب ارایه شود.
در مجموع این سررسید تعداد سی و دو عکاس داخلی و خارجی در صفحه ای مستقل با زندگینامه ای مختصر و نمونه ای از عکس چهره و اثر معرفی شده اند.

مسئولیت هیات موسس انجمن عکاسان شاهد و ایثارگر را عباس حاجی پور آرانی، یوسف زینال زاده، داود جلیل نژاد، مجید نظیمی آرانی، اکرم السادات سعیدی عهده دار می باشند و اساسنامه این انجمن در مردادماه سال ۱۳۸۵ به تصویب رسیده است.

اسامی عکاسان معرفی شده در سررسید انجمن عکاسان شاهد و ایثارگر به این ترتیب است:
شهیدداریوش گودرزی، شهید سعید جان بزرگی، جاویدالاثر کاظم اخوان، کاوه گلستان، احمد ناطقی، سعید محمودی ازناوه، افشین بختیار، فرزاد هاشمی، افشین شاهرودی، حسن غفاری، فرهود حقی، امیرعلی جوادیان، فخرالدین فخرالدینی، هنگامه گلستان، رضا برجی، علی فریدونی، علی کاوه، جاسم غضبانپور، اصغر بیچاره، کمال الدین شاهرخ، داود عامری، حسین شیرزادی، محمدرضا بهارناز، صمد قاسمی، مجتبی آقایی سربرزه، سعید صادقی.
بهای اعلام شده این سررسید ۷۰۰۰۰ ریال (هفت هزار تومان) می باشد.
این سررسید در فهرست ” پایگاه تخصصی کتاب عکس ” ثبت و معرفی شده و از طریق ثبت سفارش در همین پایگاه نیز قابل تهیه است.

پیشین
دوره آموزش تخصصی عکاسی زیر آب برگزار می شود
پسین
نمایشگاه « رضانور بختیار » در نگارخانه گلستان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست