1. خانه
  2. اخبار
  3. چهارمین تور عکاسی « چیلیک» در محمودآباد و جنگل نور برگزار شد

چهارمین تور عکاسی « چیلیک» در محمودآباد و جنگل نور برگزار شد

چهارمین تور عکاسی “چیلیک” به مقصد شهرستان محمود آباد آمل و جنگل نور برگزار شد.

در این تور که باهدف ارتقاء سطح دانش بصری و ایجاد محیطی جهت بحث و گفتگو های تخصصی صورت گرفت همسفران در مناطق شمالی کشور و ارتفاعات رویان به عکاسی پرداختند.
تور عکاسی محمود آباد، بامداد روز پنجشنبه آغاز شده و در ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح پس از صرف صبحانه در روستای "من گل" واقع در۲۵ کیلومتری شهرستان آمل همسفران از این منطقه عکاسی را آغاز و در ادامه سفر همراه با کارشناس بومی منطقه از تونل جنگلی لاویج و روستای لاویج و آبگرم محلی این روستا دیدار کردند.

در ادامه سفر جنگلهای نور و سی سنگان مناطقی بودند که در طول روز پنجشنبه منظر نگاه همسفران چهارمین تور عکاسی "چیلیک" قرار گرفت. نمایش عکسهای برتر دوستان برروی پرده و بحث و گفتگو پیرامون آنها برنامه اولین شب اقامت در منطقه "خشت سر" واقع در همسایگی محمودآباد را تکمیل نمود و برنامه صبح جمعه حرکت به طرف منطقه ی "رویان" و آبشار زیبای "آب پری " بود.
در طی مسیر این تور، همسفران در ارتفاعات رویان و چشم انداز قله رفیع دماوند، فضای چشم نواز، دل انگیز و خنکای نسیم باور نکردنی تابستانی گرم را تجربه کردند.

دیدار از منطقه تاریخی شهرستان بلده و عکاسی از آثار باستانی و رودهای انشعابی این منطقه نیز از آخرین برنامه های عکاسی این تور بود.

پایگاه عکس "چیلیک" ضمن در اختیار قرار دادن نقشه منطقه سفر و لوح فشرده از جاذبه های گردشگری مناطق طی شده در طول این سفر اعلام نمود که قصد دارد با جمع آوری عکس های همسفران و نمایش عکس های منتخب در نگارخانه "چیلیک" لوحی فشرده را همچون سایر تورهای خود از بخش عکس های یادگاری گرفته شده توسط همسفران در سفر تدوین و در اختیار سایر مسافران علاقمند قرار دهد.

اسامی همسفران چهارمین تور عکاسی، تفریحی "چیلیک" به شهرستان محمودآباد آمل و جنگلهای نور و سی سنگان بدین شرح است:
بنفشه اصفهانی، احمد اخباری، امیر ارشد، علیرضا بهاری، مهسا پاکروان، مریم ترابی، سروش جان پناه، دریا جزینی، کیارش خادم، محسن حبیبی، سمانه داوودی ، محمود رخصتی، رضا رستم رودی، شیوا رضاخانی، محبوبه سعیدی، فرشید سیف زاده، سپیده شاملو، حمید شیخ حسنی، ریحانه رضایی، احسان رضوی، روح الله قاسمی، مصطفی کریمی، رامین طریقت،مرجان گلکار،رکسانا لطیفی، مرضیه مقدم، بیتا معظمی، سهیلا منظری، محمد ملکی، پرستو نگارین، محمد یزد زاد.

 

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست