1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. چهل ویکمین تور عکاسی چیلیک عازم « کیاسر » شد

چهل ویکمین تور عکاسی چیلیک عازم « کیاسر » شد

” پایگاه عکس چیلیک ” پس از گذر از نخستین دوره تورهای عکاسی، به منظور دستیابی به بخش تکمیلی اهداف با دومین دور برگزاری این تورها، چهل ویکمین تور عکاسی این رسانه را همراه همسفران به شهرستان کیاسر واقع در استان مازندران برگزار می نماید.

همسفران و علاقمندان به شرکت در سلسله تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” شامگاه چهارشنبه ۲۴ خردادماه ۱۳۹۱ به قصد همراهی با گروه عکاسان حوزه هنری استان مازندران و عکاسی از مناظر و مزارع شالیکاری منطقه کیاسر، غروب دریا، حضور در جنگل های عباس آباد و شرکت در نشست عکاسی و … عازم شهر ساری شدند.
در این تور علاوه بر حضور اساتیدی چون: محمدمهدی رحیمیان، سعید صادقی، علی فریدونی و منوچهر یگانه دوست، بیش از سی نفر از علاقمندان به عکاسی از فرم، طبیعت، مناظر طبیعی و موضوع های مستند اجتماعی حضور دارند و برنامه عکاسی در نخستین روز همزمان با اولین دقایق روز از منطقه ساری و سپس ارتفاعات کیاسر آغاز شده و همسفران چهل ویکمین تور عکاسی پایگاه عکس چیلیک پس از حضور در ساحل دریا و عکاسی از منظره غروب، روز نخست عکاسی را به پایان برده و به قصد محل اسکان حرکت می کنند.

چهل ویکمین تور عکاسی چیلیک عازم « کیاسر » شد

روز دوم سفر نیز اهداف تعیین شده ای چون حرکت صبحگاهی به منطقه جنگلی عباس آباد و حرکت در قالب گروه های تعیین شده می باشد که در نهایت پس از بازگشت به ساری و شرکت در جلسه سخنرانی استاد محمدمهدی رحیمیان با موضوع: ” فلسفه عکاسی مستند ” در عصر روز دوم، بخش اجرایی تور به پایان می رسد و برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاهی گروهی از آثار همسفران تهران و ساری در دستور کار برگزارکنندگان قرار می گیرد.

تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” ضمن برخورداری از روحی سلامت و صمیمی و محتوایی کارگاهی و آموزشی، محلی مناسب برای ارتباط بین همسفران و کاربران این پایگاه بوده و در طول مسیر و محل مقصد، مجالی است تا با طرح بحث و انجام گفتگوهای لازم، زمینه تجربه و فعالیت صحیح تر در فضای پایگاه فراهم شود.
همچنین لازم به تاکید است که برنامه ریزی تورهای عکاسی این رسانه به شکل مستقل صورت گرفته و طراحی و برگزاری و اطلاع رسانی تورهای عکاسی چیلیک تنها توسط ” پایگاه عکس چیلیک ” بوده و مراتب اطلاع رسانی آن نیز از طریق این رسانه به اطلاع خواهد رسید.
لازم به ذکر است تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” در محیطی متفاوت قالبی نوین در نظام آموزش کارگاهی عکاسی به شیوه ای مستقل عمل می نماید.
همچنین با توجه به حرکت هایی موازی و مدعی مشارکت با این رسانه در برگزاری تور عکاسی به اطلاع می رساند مبدا حرکت تمامی تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” – تنها – از مقابل دفتر این رسانه واقع در ضلع شمالی میدان هفت تیر در تهران می باشد.

تورهای آتی ” پایگاه عکس چیلیک “ با هدف عکاسی از: چشمه باداب سورت ومنطقه حفاظت شده آب بند الندان و روستای نوشه، مزرعه آفتابگردان تاکستان، طبیعت و دشت کلیبر، دریاچه شورمست، طبیعت جنگلی ماسال، تالاب میانکاله و جنگل کپورچال و انزلی، تفرش، سوادکوه، پلور، غار رودافشان، پل ورسک و شیرگاه، عشایر دشت مغان، جنگل ناهارخوران در گرگان، منطقه اسالم به خلخال، مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی شهرستان خوانسار، ماهیگیری آمل، شهرک تاریخی ماسوله، شهر کرد، طبیعت آستارا و … در دست هماهنگی وطراحی است که پس از برنامه ریزی معرفی خواهند شد.

برنامه آتی تور عکاسی این مرکز سفر به استان مازندران و حضور در حاشیه دریاچه طبیعی الندان و جنگل های حفاظت شده منطقه و … مشاهده و عکاسی از مناظر بدیع و طبیعت ناب مناطق مورد هدف خواهد بود.
علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه برگزاری، با شماره های دفتر پایگاه: ۰۲۱۸۸۳۴۸۸۲۴ (ده خط) تماس حاصل نمایند.
————————————————————————————————————————————————————————————–
برای مشاهده گزارش تورهای برگزار شده “ ایـنجـا ” و جهت مشاهده تورهای عکاسی آتی این رسانه “ ایـنـجـا ” کلیک کنید.

پیشین
نمایشگاه رویش بابک برزویه در نگارخانه زمستان
پسین
تور عکاسی چیلیک به « باداب سورت و الندان » می رود

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست