1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. چه خبر از کتاب سومین جشنواره عکس فیروزه تبریز؟

چه خبر از کتاب سومین جشنواره عکس فیروزه تبریز؟

پس از برگزاری سومین دوره جشنواره سراسری عکس فیروزه با حمایت شهرداری کلانشهر تبریز در تابستان سال جاری، چاپ و ارایه یک نسخه از کتاب این جشنواره به راه یافتگان این جشنواره بر عهده دبیرخانه و برگزارکننده باقی ماند.

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " دبیرخانه جشنواره سراسری عکس فیروزه تبریز با پذیرش ۳۰۰ عکاس از بیست استان کشور، از جمله جشنواره های تشکیلاتی، اصولی و سازمان یافته و مورد وثوقی است که در طی سه دوره و در طول مراحل برگزاری و مدیریت، تعداد بیشتری از عکاسان از سراسر کشور را مخاطب خود قرار داده و رضایت خاطر قریب به اتفاق شرکت کنندگان خود را با اجرای موفق و به هنگام تعهدها، جلب نموده است.

این روزها نجواهایی پیرامون چاپ کتاب سومین دوره این جشنواره شنیده می شود که " کریم متقی " دبیر سومین دوره این جشنواره در گفتگو با واحد اطلاع رسانی " پایگاه عکس چیلیک " صحت خبر مذکور را تایید کرده و افزود:
سعی داریم تا کتاب این جشنواره را که این روزها در مسیر نهایی آماده شدن قرار گرفته است، در بهمن ماه مورد رونمایی و تحویل قرار دهیم.

لازم به ذکر است " پایگاه عکس چیلیک " در راستای حمایت از دبیرخانه جشنواره های معتبر، " گزارش سومین دوره جشنواره عکس فیروزه تبریز " را منعکس و همچنین با حمایت رسانه ای از این جشنواره، شرایط مشاهده عکس های راه یافته به این جشنواره را در " نگارخانه چیلیک " فراهم نموده است.

جهت مشاهده عکس های راه یافته به سومین جشنواره سراسری عکس فیروزه  " اینجا " کلیک کنید.

پیشین
مجید سعیدی برگزیده عکس سال ۲۰۱۰ یونیسف
پسین
نمایشگاه گروهی کلوپ عکس ایران

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست