1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. کارگاه «لذت عکاسی در طلیعه کویر» برگزار می شود

کارگاه «لذت عکاسی در طلیعه کویر» برگزار می شود

با همت و طرح شورای برنامه ریزی سلسله سفرهای عکاسی پایگاه عکس چیلیک ، کارگاه «لذت عکاسی در طلیعه کویر» برگزار می شود.
دفتر پایگاه عکس چیلیک در آخرین تور عکاسی سال جاری مطابق با طرح هر ساله برنامه های عکاسی ، کارگاه «لذت عکاسی در طلیعه کویر» را با حضور عکاسان و علاقمندان در وسعت منطقه کویر مرنجاب برپا می کند.
این کارگاه عکاسی در قالب تور عکاسی و با ظرفیتی محدود و معیّن همراه با نشستی توجیهی_آموزشی برگزار شده و عکاسان شرکت کننده در این کارگاه علاوه بر امکان مرور آثار و بهره برداری از تجارب دیگر عکاسان سفرهای گذشته، از شرایط حضور در نشست رایگان نقد و بررسی فایل های تولید شده در این سفر را نیز دارند.
تور عکاسی چیلیک فرصتی مغتنم برای علاقمندان به عکاسی است تا در محیطی امن و سلامت و هدفمند به طرح علاقمندی و تبادل اندیشه و اشتراک گذاری نگاه های مستقل بپردازند تا ضمن تقویت دید عکاسی، از بستری مناسب برای افزودن دانش و بینش در مسیر عکاسی بهره ببرند.
عکاسان شرکت کننده در نشست آموزشی و جلسه توجیهی این تور در صورت تمایل می توانند به شکل رایگان از یک نسخه کتاب عکس «انتهای زمین» اهدایی از طرف پایگاه کتاب عکس برخوردار شوند.

از مهمترین اهداف برگزاری تورهای عکاسی « پایگاه عکس چیلیک »  شناسایی استعدادها و جذب علاقمندان و دوستداران هنر عکاسی در محیطی علمی، سالم و صمیمی است تا ضمن شرکت در فضایی عکاسانه از تاثیر شرایط کارگاهی و آموزش غیرمستقیم عکاسی بهره های لازم را برده و تجارب اولیه و تکمیلی خود را در زمینه عکاسی های: روایی، مستند و مردم شناسی، طبیعت، فرم، معماری و مفهومی افزایش دهند.

لازم به تاکید است برنامه ریزی، طراحی، اطلاع رسانی و برگزاری تورهای عکاسی چیلیک، مستقل صورت گرفته و مراتب اطلاع رسانی آن برای حضور همسفران در سطوح گوناگون: دانشجویان، علاقه مندان، هنرجویان، عکاسان و … از طریق دفتر پشتیبانی این رسانه خواهد بود.

این در حالی است که همسفران با مشارکت در انعکاس گزارش تصویری تور عکاسی و حضور در دفتر « پایگاه عکس چیلیک » نشستی را با مضمون نقد و بررسی سفر، نمایش و گفتگو پیرامون عکس های ثبت شده همسفران تجربه خواهند کرد.
لازم به ذکر است با توجه به ظرفیت محدود و اولویت حضور همسفران، ضرورت دارد تا متقاضیان هر چه سریعتر نسبت به اعلام حضور و تکمیل فرم ثبت نام در این تور اقدام نمایند.
تورهای آتی « پایگاه عکس چیلیک »  با هدف عکاسی از: غار کرفتو، روستانشینان کردستان، همدان، ییلاق ماسال، طبیعت سوباتان، مزرعه آفتابگردان، بوشهر، پل ورسک و شیرگاه، جزیره قشم، آجرپزی و خشت زنی، اردبیل، تبریز و کندوان و … در دست هماهنگی و طراحی است که پس از برنامه ریزی معرفی خواهند شد.
علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه برگزاری، می توانند با شماره های دفتر پایگاه: ۸۸۳۴۸۸۲۴ (مسئول تور۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷) تماس حاصل نموده و یا برای اعلام حضور و همچنین ثبت نام در این تور عکاسی  « ایـنجـا » کلیک کنند.
منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
آثار برتر نمایشگاه گروهی عکس «کیاسر» معرفی شد
پسین
فراخوان دومین جشنواره سراسری عکس ارسباران

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست