1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. کارگاه « از ایده تا اجرای یک پروژه عکاسی مستند » در اهواز

کارگاه « از ایده تا اجرای یک پروژه عکاسی مستند » در اهواز

کارگاه آموزشی « از ایده تا اجرای یک پروژه عکاسی مستند » به واسطه حضور و تدریس فاطمه بهبودی در استان خوزستان و شهر اهواز برگزار می شود.
کارگاه « از ایده تا اجرای یک پروژه عکاسی مستند » در اهوازبه گزارش پایگاه عکس چیلیک ، این کارگاه آموزشی با عنوان « از ایده تا اجرای یک پروژه عکاسی مستند » توسط موسسه فرهنگی هنری باغچـه است که برپا می شود.
موسسه فرهنگی هنری باغچه که با توجه به استعداد و پتانسیل بالای عکاسی در استان خوزستان، طی سالهای گذشته چندین ورکشاپ مهم و تاثیرگذار را برای علاقمندان به عکاسی برگزار کرده است، با توجه به اهمیت بسیار زیاد تهیه مجموعه عکس طبق استانداردهای بین المللی و علاقمندان زیاد عکاسی مستند در خوزستان، کارگاه آموزشی « از ایده تا اجرای یک پروژه عکاسی مستند » را برگزار می کند.
مدرس این ورکشاپ خانم فاطمه بهبودی، برنده جایزه  world press photo  (مهمترین فستیوال عکاسی خبری و مستند جهان) در سال ۲۰۱۵ می باشد.
فاطمه بهبودی همچنین در سال ۲۰۱۴ نیز رتبه اول فستیوال Poyi را در آمریکا بدست آورده و در همان سال به عنوان ۵ عکاس زن آسیا شناخته شده است.
عکس های وی در رسانه ها و پایگاه های مهم دنیا نظیر  The New York Times، le figaro ، lensculture ، obscura festival ، vogue ، loeil de la photographie ، verve photo و  bloomberg منتشر شده است.
کارگاه آموزشی « از ایده تا اجرای یک پروژه عکاسی مستند » عصر روز جمعه ۲۸ خردادماه جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برگزار خواهد شد.
علاقمندان به ثبت نام در این ورکشاپ، می توانند تا پایان روز چهارشنبه ۲۶ خرداد با شماره تماس های: ۰۶۱۳۳۳۶۱۶۴۲ ، ۰۹۱۶۱۱۱۷۲۵۱ و یا ۰۹۱۶۴۵۰۰۰۴۵ تماس حاصل فرمایند و یا بصورت حضوری به نشانی اهواز، کیانپارس، بین خیابان اسفند و سروش شرقی، مجتمع سارای، بلوک c، طبقه سوم، واحد پنج، موسسه فرهنگی هنری باغچـه مراجعه کنند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
« نا – پیدا » های اعظم شادپور در نگارخانه شماره شش
پسین
طنز نوشته کامران شریفی در باب نقد عکس

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست