1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. کارگاه آموزشی عکاسی مستند در همدان

کارگاه آموزشی عکاسی مستند در همدان

کارگاه آموزشی ” مجید ناگهی ” با موضوع عکاسی مستند روز گذشته یکشنبه ۱۸ مردادماه در همدان برگزار شد.
در این کارگاه نظری که با همکاری سازمان بسیج هنرمندان و همکاری شهرداری همدان در سالن عین القضات همدانی برگزار شد، مجید ناگهی ابتدا به تعریف عکاسی مستند اشاره ای کرد و در ادامه با بیان و تشریح یک عکس مستند، به ده نکته کلیدی برای برخورداری از نگاه مستند و عکاس مستند شدن اشاره کرد.
در این برنامه که در دو نوبت زمان بندی صبح و عصر برگزار شد، ایشان با نمایش آثار عکاسان مطرح جهان در شاخه مستند، به گفت وگو درباره شاخص ها و سندیت های موجود در عکس ها پرداخت.
از دیگر بخش های این نشست نمایش مجموعه عکس ” مقاومت” به عنوان یکی از پروژه های عکاسی مجید ناگهی پرداخته شد و پس از طرح پرسش و ارایه پاسخ، کس گروهی حاضرین با این عکاس با تجربه پایان بخش این برنامه شد.

” مجید ناگهی ” متولد اردی بهشت ماه سال ۱۳۴۹ و دانش آموخته کارشناسی علوم ارتباطات است و بیش از دو دهه است که در زمینه عکاسی مستند، به موضوع های گوناگونی پرداخته و عکاسی کرده است. از پروژه های شاخص این عکاس می توان به موضوع های: ایران شناسی، حج ابراهیمی، انسان از نگاه ۴، و چاپ کتاب عکس “تهران” اشاره کرد.
در این نشست آموزشی علاقه مندان و جوانان عکاس فعالی در حوزه عکاسی مستند حضور یافته و در بخش پایانی جلسه پرسش های خود را در این زمینه از مجید ناگهی مطرح کردند.

مدیر برگزاری این نشست ناصر افراسیابی از عکاسان شناخته شده در عرصه جنگ تحمیلی و مسئولیت این جلسه برعهدۀ لیلا یوسفی از عکاسان استان همدان بوده است.
گزارش کامل این نشست در صورت دریافت، منتشر خواهد شد.
عکس ها از آقایان: مصطفی شیرمحمدی و مهدی شریفی

 

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
کارگاه تخصصی عکس انزلی برگزار شد+گزارش تصویری
پسین
تور عکاسی از کارگران خشت زنی و آجرپزی برگزار می شود

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست