1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. کارگاه تخصصی عکس انزلی برگزار شد+گزارش تصویری

کارگاه تخصصی عکس انزلی برگزار شد+گزارش تصویری

کارگاه تخصصی عکس انزلی روز پنجشنبه ۱۵ مردادماه جاری با حضور ” مجید ناگهی ” برگزار شد.
کارگاه تخصصی عکس انزلی با حضور ۲۸ عکاس جوان از استان گیلان صبح روز پنجشنبه ۱۵ مرداد و مجید ناگهی (مدرس) صبح روز پنجشنبه ۱۵مرداد در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر انزلی آغاز شد.
به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک ” به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، صبح روز پنجشنبه ۱۵ مرداد کارگاه تخصصی عکس انزلی با حضور ۲۸ عکاس جوان از استان گیلان(۱۴ عکاس از انزلی، ۱۲ عکاس از لاهیجان، ۱ عکاس از رشت و ۱ عکاس از تالش) و مجید ناگهی (مدرس) در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر انزلی آغاز شد.
بخش آموزش تئوری جلسه با گفتگو پیرامون نگاه مایکل کنا عکاس انگلیسی در مینی مالیست و نمایش فیلمی در این خصوص، آثار مایکل کنا و بررسی آثار و تا ۱ بعد از ظهر ادامه داشت. پس از آن بخش اجرایی آموزش ها و تولید عکس آغاز شد.
برای این منظور حاضران کارگاه به همراه استاد مجید ناگهی از تالاب انزلی، موزه نیروی دریایی و موج شکن انزلی دیدن کردند و از این مکان ها عکاسی کردند.
این برنامه به صورت خودگردان از محل ثبت نام هنرجویان و حمایت مالی سازمان فرهنگی-اجتماعی تدبیر فردای انزلی برگزار می شود.
همچنین نمایشگاهی از آثار مایکل کنا در قالب ۴۰ قطعه عکس به مدت یک هفته در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انزلی برگزار می شود.
از دیگر برنامه های اجرا شده در کنار کارگاه عکس انزلی حضور مجید ناگهی در جمع کودکان بی سرپرست” خانه سبزاندیشان وطن” در صبح روز جمعه ۱۶ مردادماه بود.
مجید ناگهی با کودکان صحبتی صمیمانه داشته و یک کارگاه آموزشی عکاسی دو ساعته برای آنها برگزار کرد و در ادامه کودکان با گوشی های تلفن همراه به مشق عکاسی مشغول شدند.
بنا به پیشنهاد مجید ناگهی پس از بررسی و انتخاب آثار کودکان، نمایشگاهی از آثار این کودکان در خانه سبز اندیشان وطن برپا خواهد شد.

منبع خبر: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
سومین اردوی جشنواره عکس گلستانه برگزار شد
پسین
کارگاه آموزشی عکاسی مستند در همدان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست