1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. کارگاه عکاسی طبیعت در حاشیه شهرستان فیروزکوه برگزار شد

کارگاه عکاسی طبیعت در حاشیه شهرستان فیروزکوه برگزار شد

کارگاه عکاسی طبیعت در حاشیه شهرستان فیروزکوه برگزار شد

تنی چند از عکاسان دوستدار عکاسی طبیعت و همسفر با سفرهای عکاسی پایگاه عکس چیلیک در سفری یکروزه به استان مازندران در کارگاه عکاسی طبیعت فیروزکوه شرکت کردند.
۱۰۹ومین سفر گروهی عکاسان از سوی دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک با هدف تجربه عکاسی طبیعت و در جنگل های حاشیه شهرستان فیروزکوه ، ضمن پیاده روی در مسیر جنگل از آبشار و آبریز و رودخانه منطقه به ثبت و عکاسی مشغول شدند.
در این سفر که با حضور ۱۷ تن از علاقمندان به عکاسی طبیعت ممکن شد ، عکاسان در حرکتی سحرگاهی عازم مقصد شدند و مطابق با برنامه، عکاسی شان را همزمان با صبح روز سه شنبه ۹ اَمرداد در راه رودخانه و در نهایت مسیر آبشار آغاز کردند و در ادامه پس از صرف نهار به طرف ایستگاه دوم عکاسی که شالیزارهای وسیع منطقه بود، حرکت کردند و همزمان با پیش از غروب آفتاب به طرف تهران بازگشتند.


از مهمترین اهداف برگزاری تورهای عکاسی پایگاه عکس چیلیک پس از نخستین دوره جشنواره تورهای عکاسی چیلیک شناسایی استعدادها و جذب علاقمندان و دوستداران هنر عکاسی در محیطی علمی، سالم و صمیمی است تا ضمن شرکت در فضایی عکاسانه از تاثیر شرایط کارگاهی و آموزش غیرمستقیم عکاسی بهره های لازم را برده و تجارب اولیه و تکمیلی خود را در زمینه عکاسی: مستند، مفهومی، منظره و طبیعت، روایی وگزارش، چهره، اجتماعی، معماری و … افزایش دهند.

همسفران همراه با ۱۰۹ومین سفر گروهی عکاسی و تور عکاسی چیلیک به این ترتیب معرفی می شوند: بابک فروتنی، حمیده نظری، محسن قاسمی، مرتضی ضیغمی، آرین جوادیان، سارینا ساعتچی، مطهره نظری، راستین موسی زاده، فرشته فاتحی سامی، سبحان سروری، منصوره(عارفه) حجارمنش، اعظم حشمتی، عرفانه سعیدیان، جلال میرزایی، مهدی یوسفی و مهدی سروری.

مطابق با رسم تمامی تورهای عکاسی « پایگاه عکس چیلیک » مقرر شد تا با مشارکت همسفران فعال (صاحب اثر در گزارش تصویری و عکس های منتخب)، نشست نقد تور و بررسی عکس های تولید شده همسفران این تور به شکل رایگان ظهر روز چهارشنبه ۱۷ اَمرداد در سالن آموزش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک برگزار شده و عکس ها و نگاه برتر در این نشست بنا بر رای و نظر همسفران و حاضرین علاقه مند مورد معرفی قرار می گیرند.

برای مشاهده گزارش تصویری تور عکاسی طبیعت و تجربه عکاسی از طبیعت فیروزکوه « اینـجـــا » کلیک کنید.
تورهای آتی ” پایگاه عکس چیلیک “ (Chiilick.com) با هدف عکاسی از: برداشت شالی، مزرعه آفتابگردان، طلوع در کویر، آبشار ویسادار، ییلاق ماسال، روستاهای کردستان، ماهیگیران ساحلی، سیستان و بلوچستان، غروب ماسوله و صبحگاه قلعه رودخان، جزیره قشم، نهارخوران گرگان، پل ورسک و شیرگاه، عشایر دشت مغان، منطقه اسالم به خلخال و … در دست هماهنگی وطراحی است که پس از برنامه ریزی معرفی خواهند شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
فراخوان سمپوزیوم هنر در طبیعت بولا۴ با عنوان «من هنوز زنده ام ۲»
پسین
تسلیت به عکاس خراسانی «فرامرز عامل بردبار» +زمان و محل مراسم

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست