1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. کتاب « شیراز نگین پارسی » منتشر شد

کتاب « شیراز نگین پارسی » منتشر شد

کتاب شیراز نگین پارسی با عکس هایی از محمدرضا(امید) آقائی به دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” (Chiilick.com) رسید و پس از معرفی در فهرست کتاب ها و تالیفات ” پایگاه تخصصی کتاب عکس ” در دسترس همگان قرار گرفت.

این کتاب که راهنمای جامعی برای گردشگران به شمار می رود، در حوزه معرفی مراکز فرهنگی و اماکن تاریخی شهر شیراز و حومه تلاش کرده است تا با معرفی عنوان و ارایه عکس به همراه شرحی اجمالی از عنوان، معرفی جامعی برای گردشگر و راهنمای ایشان در استان باشد.

گردآورنده و مولف این کتاب تلاش کرده است تا با معرفی بیش از پنجاه عنوان از مراکز فرهنگی و اماکن تاریخی و بقاع متبرکه به همراه ۱۲۵ قطعه عکس راهنمای مناسبی برای گردشگر در این شهر و استان بوده باشد.

کتاب « شیراز نگین پارسی » منتشر شد

همچنین در ابتدای کتاب با در اختیار گذاشتن سرفصل ها، فهرستی در شش بخش، مخاطب با مراکز فرهنگی تاریخی شهر شیراز همراه با توضیح و عکس مرتبط با عنوان آشنا می شود.

محمدرضا(امید) آقائی متولد اردی بهشت ماه سال ۱۳۵۰ در شیراز و در حال حاضر دانشجوی رشته عکاسی است و از سال ۱۳۶۵ به عکاسی مشغول است. ایشان همچنین سابقه برگزاری و مشارکت در چندین دوره نمایشگاه انفرادی و گروهی عکس را دارد.

کتاب شیراز نگین پارسی در قالب سرفصل هایی چون: مشاهیر شیراز، امامزاده ها و بقاع متبرکه، مساجد و مدارس علمیه، اماکن تاریخی و خانه های قدیمی، باغ ها، فضای سبز و تفرجی، اماکن تاریخی نزدیک شیراز به معرفی و توضیح بیش از چند صد عنوان از مراکز پرداخته است.

کتاب ” شیراز نگین پارسی “ با عکس هایی از محمدرضا(امید) آقائی در قطع رقعی به زبان پارسی در نشر هنر بیستم به شماره شابک:۰-۸-۹۴۰۲۳-۶۰۰-۹۷۸ در شمارگان ۱۵۰۰ نسخه و در قالب ۱۲۰ صفحه به شکل عکس دار، با کاغذ گلاسه و چاپ چهاررنگ و قیمتی برابر با: ۸۰۰۰۰ ریال (هشت هزار تومان) به چاپ رسیده و در فهرست مجموعه کتاب های ” پایگاه تخصصی کتاب عکس ” به ثبت رسیده است.

علاقمندان به مشاهده و تهیه تالیفات عکاسی معرفی شده در ” پایگاه تخصصی کتاب عکس ” می توانند جهت مشاهده فهرست عناوین کتاب ها و نشریه های موجود در این پایگاه، از بخش نمایشگاهی این طرح واقع در دفتر مرکزی ” پایگاه عکس چیلیک ” در تهران، دیدار و سایر نیازهای خود را در حوزه کتاب ها و نشریات عکاسی از طریق سفارش به این پایگاه، مطرح و در اسرع زمان و با برخورداری از شرایط ویژه کتاب مورد نظر خود را دریافت نمایند.

پیشین
به احترام « حسین پرتوی » و عکس بیعت همافران با امام«ره»
پسین
طبیعت « الندان » هدف همسفران تور عکاسی چیلیک

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست