1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار ویژه
  4. کتاب « عکس درصد » تازه ترین اثر تالیفی سعید فلاح فر منتشر شد

کتاب « عکس درصد » تازه ترین اثر تالیفی سعید فلاح فر منتشر شد

کتاب « عکس درصد » تازه ترین اثر تالیفی سعید فلاح فر چاپ و منتشر شد و به دفتر رسانه «پایگاه عکس چیلیک» رسید تا در شرایط تهیه و سفارش و ارسال قرار گیرد.
«این کتاب که شامل ۱۲۰ صفحه متن پیشتر با عنوان «دست بوک» به چاپ رسیده بود، هم اینک در طرحی نو به رشته تحریر درآمده و چاپ و منتشر شده است.
در بخشی از متن نوشته شده توسط سعید فلاح فر در ابتدای کتاب عکس « عکس درصد » به عنوان مقدمه آمده است: این مجموعه کتاب آموزشی نیست. اما با توجه به دستاوردهای فنی که امکانات وسیعی را با کمترین هزینه و سازگار با حداقل مهارت های فنی، در اختیار همه کاربران عادی و غیرمتخصص قرار داده همه اقشار جامعه را جذب کرده، به لذت بیشتر عکاسان آماتور  ثبت های جذاب تر و ماندگارتر کمک می کند و شاید بهانه و تشویقی باشد برای ورود علاقمندان به دنیای حرفه ای.
نویسنده کتاب «شب نشینی در هشتی» در ادامه متن مقدمه این کتاب می نویسد: «البته یادآوری این نکته ناگزیر است که؛ عکس حاصل فرایندی است که با کمک لوازم عکاسی، یک تصویر بیرونی را به شکل ماندگار(چاپ بر روی کاغذ عکاسی و یا فایل های رقومی و دیجیتال) ثبت می کند. اما اثر عکاسانه، تصویری است که با نگاهی کاوش گر و با زبانی که خاص هنر عکاسی است، به بیان دغدغه های هنرمند عکاس می پردازد»

عناوین و سرفصل هایی چون: مقدمه، کلیات، تعاریف، علائم رایج در تنظیم دوربین و لوازم جانبی، مراقبت ها، ابزار و تنظیمات، فلاش الکتریکی، فلاش های استودیویی، فیلترها، سه پایه عکاسی، قاب بندی، طبیعت، عکاسی در شب، معماری و بناهای تاریخی، دکوراسیون و معماری داخلی، چهره، کودک، ورزش، مستند اجتماعی و خبری، عکاسی تئاتر و اجراهای زنده، اسناد و تابلوهای نقاشی، عکاسی پاناروما، عکاسی HDR، تهیه عکس HDR، ویرایش عکس های HDR، روش دوم برای ویرایش عکس های HDR، اصلاحات عکاسی سرفصل های کتاب «عکس درصد» است.

ناشر هم در بخشی مستقل مربوط به معرفی نویسنده آورده است: «سعید فلاح فر کارشناس صاحب نام امور هنری و دانش آموخته ی تاریخ‌ هنر است. سال ها در گروه های هنر دانشگاه تدریس کرده و نمایشگاه های متعددی از او در داخل و خارج از کشور برپا شده است. هنرمندان و عکاسان برجسته کشور علاوه بر آثارش با نقدها و مقاله های تخصصی این پژوهشگر و هنرمند نیز آشنا هستند. نکته های نغز و ظریف این کتاب راهنما، حاصل تجربه های دقیق عملی و شخصی است که قطعاً برای همه علاقه مندان و در هر سطحی لازم و جذاب خواهد بود.»

کتاب عکس « عکس درصد » (از عکاسی لذت ببرید) به قلم سعید فلاح فر به شماره شابک: ۴-۲-۹۷۲۲۸-۶۰۰-۹۷۸ در۱۲۰ صفحه در قطع خشتی بزرگ با طراحی جلد: بهنوش خسروی، گرافیک و آماده سازی: آتلیه نشر آوینه، با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه به قیمت پشت جلد بیست وچهارهزار تومان/ ۲۴۰۰۰۰ریال چاپ شده و جهت معرفی و ارایه در اختیار « پایگاه تخصصی کتاب عکس » قرار گرفته است.
در صورت تمایل به سفارش و دریافت نسخه ای از این تالیف به سایت کتاب عکس مراجعه و یا « ایـنـجـا » کلیک کنید.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
اختتامیه دومین همایش «اشکواره حسینی» برگزار می شود
پسین
فراخوان دومین جشنواره ملی اردویی عکس سیستان و بلوچستان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست