1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. کتاب دومین جشنواره عکس فیروزه به چاپ رسید

کتاب دومین جشنواره عکس فیروزه به چاپ رسید

پس از برگزاری موفق دومین دوره جشنواره عکس فیروزه تبریز در آذرماه سال ۱۳۸۸ مطابق با تعهد برگزارکننده، کتاب عکس های راه یافته به نمایشگاه این دوره از جشنواره به چاپ رسید.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " این کتاب در آغاز به متن علیرضا نوین به عنوان شهردار تبریز پرداخته و در ادامه متن حسین نجفی را با عنوان مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز آورده و پس از درج پیام دکتر هادی شفائیه، به انعکاس متن کریم متقی با مسئولیت دبیر جشنواره اشاره کرده است.

کتاب دومین جشنواره عکس فیروزه به چاپ رسید

اعضای شورای سیاستگذاری شامل: میرعباس آل یاسین، محمدرضا امتنانی، محمدعلی جدیدالاسلام و حسین جاودانی و اعضای دبیرخانه جشنواره به ترتیب: رامین فرزبود به عنوان مسئول دبیرخانه، محسن بایرام نژاد با عنوان مدیر هماهنگی، صابر قاضی با عنوان مدیر داخلی و حامد نظری به عنوان عکاس معرفی شده اند و طراح کتاب پیش از درج متن بیانیه هیات داوران این جشنواره به معرفی گروه داوران اعم از: جواد بهمنش، جواد پورصمد، اسماعیل عباسی، کیارنگ علایی و کریم ملک مدنی پرداخته است.

کتاب با " اسامی عکاسان منتخب دومین جشنواره فیروزه " و نمایش عکس های سیاه و سفید پیش رفته و پس از تک عکس های رنگی، به مجموعه عکس های راه یافته به دومین جشنواره عکس فیروزه رسیده است.

کتاب " دومین جشنواره عکس فیروزه " در شمارگان ۱۵۰۰ نسخه و قطع وزیری (۲۰ در ۲۶ سانتیمتر) و در قالب چهار رنگ و فاقد شماره شابک در ۱۱۰ صفحه ارایه شده و در فهرست تالیفات " پایگاه تخصصی کتاب عکس " به ثبت رسیده است.

" پایگاه عکس چیلیک " با هدف معرفی و نشر تالیفات عکاسان و عکاسی کشور، تهیه کتاب را برای عکاسان و علاقمندان دارای عضویت در این پایگاه آسان کرده و با مشارکت در تهیه آثار، طرح ارسال فراگیر کتاب های عکاسی را به اجرا گذاشته است.
لازم به یادآوری است " نگارخانه چیلیک " به نشانی: www.ChiilickGallery.com در زمان برگزاری این جشنواره در بخش نمایشگاه های جاری خود در دو بخش مستقل از هم، میزبان عکس های " بخش اصلی دومین جشنواره عکس فیروزه " و " بخش جنبی این جشنواره " بوده و است.

علاقمندان به مشاهده و تهیه تالیفات عکاسی می توانند جهت مشاهده فهرست عناوین کتاب های موجود در " پایگاه تخصصی کتاب عکس " از بخش نمایشگاهی این طرح واقع در دفتر مرکزی " پایگاه عکس چیلیک " در تهران، دیدار و سایر نیازهای خود را در حوزه کتاب ها و نشریات عکاسی از طریق سفارش به این پایگاه، مطرح و در اسرع زمان و با برخورداری از شرایط ویژه کتاب مورد نظر خود را دریافت نمایند.
سایر متقاضیان ساکن شهرستان نیز جهت تهیه کتاب می توانند درخواست خود را در " ایـنـجـا " مطرح نمایند.

پیشین
نمایشگاه عکس خبری استان فارس برپا شد
پسین
نوزدهمین تور عکاسی چیلیک در استان سمنان برگزار شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست