1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. کتاب عکس دومین جشنواره ملی عکس سرمایه اجتماعی منتشر شد

کتاب عکس دومین جشنواره ملی عکس سرمایه اجتماعی منتشر شد

کتاب عکس دومین جشنواره ملی عکس سرمایه اجتماعی حاوی عکس های راه یافته به جشنواره ، منتشر شد و به دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک رسید تا در اختیار علاقه مندان به تالیفات حوزه عکس و عکاسی قرار گیرد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، کتاب عکس دومین جشنواره ملی عکس سرمایه اجتماعی حاوی ۴۲ قطعه عکس راه یافته از نگاه بیست و هشت تن از عکاسان کشور منتشر شد و در پایگاه تخصصی کتاب عکس مورد معرفی قرار گرفت تا تمامی علاقه مندان به هنر عکاسی و عکاسی مستند و مضامین مرتبط با سرمایه اجتماعی امکان تهیه آن را داشته باشند.
کتاب دومین جشنواره عکس سرمایه اجتماعیافشین میرزایی دبیر دومین جشنواره عکس سرمایه اجتماعی در ابتدای کتاب آورده است: سرمایه اجتماعی مسئولیت اجتماعی آگاهانه ماست در این جامعه، سرمایه ای که پرداختن و شدت دادن به آن سبب رشد، ترقی، اعتماد و مشارکت پذیری در جامعه خواهد شد. سرمایه ای که تقویت هرچه بیشتر آن در جامعه، تقویت سرمایه های دیگر را به دنبال خواهد داشت.
هنر عکاسی به ویژه عکاسی در حوزه مسایل اجتماعی نیز خود می تواند سرمایه ای اجتماعی محسوب شود. چرا که عکاس آگاهانه آثاری را تولید کرده و از این راه اطلاعاتی را در اختیار جامعه قرار می دهد که پیامدهای آن می تواند تغییرات مثبتی در زمینه مورد نظر باشد.
می توانم بگویم جشنواره عکس سرمایه اجتماعی خود سرمایه اجتماعی است که به همت سرمایه هایی از سرزمین مان شکل گرفته است.

نسیم طواف زاده ، مدیر دومین جشنواره ملی عکس سرمایه اجتماعی نیز در بخشی از پیام خود در کتاب آورده است: سرمایه اجتماعی مجموعه ای از نهادهای زیربنایی اجتماع نیست، بلکه حلقه اتصال دهنده آگاهانه افراد در قالب نهادها، شبکه ها و سازمان های داوطلب است. توجه به نقش مهم سرمایه اجتماعی تاثیر مطلوب و کارسازی بر رسمی ترین روابط نهادی و ساختارهایی مثل دولت ، رژیم سیاسی ، حاکمیت قانون ، سیستم قضایی و آزادی شهروندی دارد.

کتاب عکس دومین جشنواره ملی عکس سرمایه اجتماعی با قطع خشتی به شماره شابک: ۶-۱۴-۶۸۹۲-۶۰۰-۹۷۸ در ۸۰ صفحه گلاسه – رنگی طراحی و با نمایش ۴۲ قطعه عکس با مقدمه ای به قلم افشین میرزایی دبیر دومین جشنواره و نسیم طواف زاده مدیرعامل موسسه سبزکاران بالان ، در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه چاپ و با قیمیت ۴۵۰۰۰۰ ریال (چهل وپنج هزار تومان) از سوی انتشارات نشر رمه منتشر شده و برای تهیه علاقه مندان در سراسر کشور در اختیار « پایگاه تخصصی کتاب عکس » قرار گرفته است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس «طنین زندگی» در ایده گالری اصفهان
پسین
فراخوان دومین مسابقه عکس خانه روستایی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست