1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. معصومی گرجی: کتاب عکس استان، معرّف عکاسان و استان خواهد بود

معصومی گرجی: کتاب عکس استان، معرّف عکاسان و استان خواهد بود

مهدی معصومی با اعلام مهلت ارسال نمونه فایل عکس، از استقبال عکاسان استان مازندران در پی انتشار فراخوان چاپ کتاب عکس ویژه عکاسان استان مازندران خبر داد.
مهدی معصومی گرجی | پایگاه عکس چیلیک | www.chiilick.com معصومی گرجی دبیر این فراخوان با اعلام پایان فروردین ماه جاری به عنوان آخرین زمان جهت ارسال نمونه فایل عکس های پیشنهادی عکاسان و دانشجویان و علاقمندان در سطح استان، تاکید کرد: به دلیل تراکم در برنامه ریزی های انجام گرفته امکان تمدید این زمان به هیچ عنوان وجود ندارد و متقاضیان شرکت در این رویداد فرهنگی- هنری بایستی به زمان اعلام شده توجه کافی داشته باشند.

مسئول خانه عکاسان حوزه هنری استان مازندران پرداختن به این مهم را به دلیل استعداد وافر در سطح عکاسی استان یاد کرد و افزود: ما عکاسان بسیار خوب و موفقی را در سایر شهرستان های استان داریم که در نهایت با توجه به رویکرد حمایتی حوزه هنری از هنرمندان متعهد بر آن شدیم تا با چاپ کتاب عکس از آثار عکاسان استان این استعداد را به نمایش گذاشته و تقویت نماییم.
ایشان ضمن تقدیر از استقبال عکاسان شهرستان های استان همچون: نوشهر، نور، قائمشهر، سوادکوه، ساری، رامسر، چالوس، تنکابن، بهشهر، بابلسر، آمل، بابل و… میزان رغبت و تمایل عکاسان موفق جوان را قابل تقدیر دانست و افزود: اگر چه عکاسان حرفه ای و نامدار و مجربی در این کتاب صاحب اثر خواهند بود ولی در کنار این نام ها، عکاسان موفق جوانی نیز به عنوان استعداد عکاسی و بنیه پنهان عکاسی استان کشف شده اند که با افتخار از حضور نام و اثر و نگاه شان در این کتاب بهره خواهیم برد.

مهدی معصومی گرجی در مجموع هدف از تولید این کتاب عکس را معرفی آثار فاخر عکاسان حرفه ای استان مازندران، کشف استعدادهای جوان، معرفی و جذب جوانان خلاق، شناسایی نگاه های صاحب اندیشه، حمایت از عکاسان فعال و صاحب تولید که منطبق با اهداف تعریف شده در حوزه هنری استان مازندران فعالیت می کنند
صاحب کتاب «مثل مه» بالابردن سطح سواد بصری جامعه و معرفی هنر عکاسی و ظرفیتها و ویژگیها و تاثیرگذار این هنر را با معرفی نقش عکاس در جامعه و معرفی هنر عکاسی به عنوان رسانه گویا و قدرتمند، عامل زیرساخت بستری مناسب برای مستندسازی امروز جامعه برای فردایی بهتر دانست.

مهدی معصومی گرجی اهّم موضوع های موردنظر دبیرخانه این فعالیت تالیفی را پرداخت به این مضامین و عناوین برشمرد:
*معرفی و حفظ سبک زندگی ایرانی اسلامی و طرفیتهای مازندران
*اهمیت به نوع زندگی ایرانی و سنتها، آداب ها، آیین ها(جشن ها و مراسم مذهبی) و رسوم
*معماری، سازه ها و بناهای تاریخی-فرهنگی استان
*پوشش اقوام و پرتره های محیطی
*کار و تلاش مردمان در سنین مختلف در راستای زندگی متعالی و کسب روزی حلال
*طبیعت و مناظر و چشم اندازهای مستعد در جای-جایِ استان

دبیر این فراخوان یادآور شد: اسامی شرکت کنندگان و علاقمندان متقاضی حضور و مشارکت در این امر تالیفی پس از پایان مهلت تعیین شده و در آغاز مرحله ارزیابی و بررسی آثار معرفی خواهد شد.
دبیرخانه فراخوان کتاب عکس مازندران نشانی الکترونیکی meslemeh@gmail.com و شماره تماس ۰۹۳۹۱۵۶۳۰۹۵ به عنوان پل ارتباطی طرح پرسش و ارسال نمونه فایل عکس متقاضیان و علاقمندان در نظر گرفته است.

پیشین
آذرنیا: جشنواره عکس فیروزه چشمی برای جهانیان و نسل‌های آینده است
پسین
نمایشگاه عکس «روایت نزدیک» در عمارت دهدشتی بوشهر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست