1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. کتاب عکس چهارمین جشنواره بین المللی عکس شیراز امروز منتشر شد

کتاب عکس چهارمین جشنواره بین المللی عکس شیراز امروز منتشر شد

کتاب عکس « چهارمین جشنواره بین المللی عکس شیراز امروز » با عکس هایی از آثار عکاسان ایرانی در انتشارات سرای اهل قلم چاپ و منتشر شد و جهت معرفی در سایت کتاب عکس، به دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک رسید.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، در کتاب عکس « چهارمین جشنواره بین المللی عکس شیراز امروز » دستاوردی از نتیجه فراخوان چهارمین فراخوان دبیرخانه جشنواره ای با همین عنوان است که پس از نشر فراخوان در اواخر اسفندماه سال ۱۳۹۵، طی بهار سال جاری با دبیری هاشم مظاهری و دبیر اجرایی اشکان پردل در بخش های: بخش های جشنواره: «گردشگری و زیارت، شهرنگار و مهربانی اینجاست» به بار نشست.
در جریان برگزاری این دوره از جشنواره بنابر آمار منتشر شده دبیرخانه، تعداد ۲۷۶۰ قطعه فایل عکس از ۴۲۹ شرکت کننده در بخش گردشگری و زیارت،  تعداد ۲۶۰۰ قطعه فایل عکس از ۲۶۰ شرکت کننده در بخش شهرنگار و تعداد ۱۹۶۳ قطعه عکس به نمایش گذاشته شده در شبکه اجتماعی محیط اینستاگرام در بخش مهربانی اینجاست ، مشارکت داشته اند. در مجموع می توان از ۷۳۲۳ اثر از عکاسان داخلی و خارجی به این جشنواره رسید که از مجموع متقاضیان تعداد ۸۰ عکاس داخلی و ۲۰ عکاس خارجی در اردوی عکاسی به مدت یک هفته به شیراز دعوت شدند.

محمدحسن اسدی سرپرست شهرداری شیراز در بخشی از متن چاپ شده اش در ابتدای کتاب آورده است: «شیراز؛ این شهر هزارنقش رازآلود، گوشه گوشه اش دنیایی حرف برای قاب های خالی جهان دارد و آرزو می کنم روزی عکاس هایی از سراسر جهان تنها برای شرکت در فستیوال بزرگ شیراز امروز به این دیار آباد از عشق و عرفان سفر کنند؛ شگفتی های شهرمان را از دریچه ی لنزهایشان ببینند و قاب کنند و به جهانیان نشان بدهند».

مسئولیت داوری عکس های « چهارمین جشنواره بین المللی عکس شیراز امروز » را عکاسان و کارشناسانی چون: محمد ستاری، کیهان ولی نژاد، اسعد نقش بندی، شهربانو ثابت، فاطمه کهن سال ، اسماعیل عباسی، سجاد آورند و زهره صحّت برعهده داشته اند.

کتاب عکس « چهارمین جشنواره بین المللی عکس شیراز امروز » به اهتمام هاشم مظاهری زاده، حسن ایزدی و اشکان پردل و با همت و پشتیبانی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز در سه بخش موضوعی به شماره شابک: ۴-۷-۹۵۲۷۲-۶۰۰-۹۷۸ در ۱۰۲ صفحه به سال ۱۳۹۶ در قطع وزیری، طراحی جلد و صفحه آرایی محسن پایدار، ترجمه مجتبی قاسمی، در انتشارات سرای اهل قلم، با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه چاپ شده و جهت معرفی و ارایه در اختیار پایگاه تخصصی « کتاب عکس » قرار گرفته است.

در صورت تمایل به سفارش و دریافت نسخه ای از این تالیف به سایت کتاب عکس مراجعه و یا « ایـنـجـا » کلیک کنید.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نشست عکاسی مستند با حضور فاطمه بهبودی در کاشان
پسین
​نمایشگاه عکس « پلاسکو » در خانه هنرمندان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست