1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. کتاب «فرزندان روح الله» روایت تصویری حضور نوجوانان در جنگ منتشر شد

کتاب «فرزندان روح الله» روایت تصویری حضور نوجوانان در جنگ منتشر شد

کتاب «فرزندان روح الله» روایتی کوتاه درباره یاران نوجوان امام خمینی همراه با پی نوشت هایی با آثار بیست و پنج عکاس جنگ، چاپ و منتشر شد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک این کتاب که دستاوردی ادبی_تصویری از سالهای جنگ تحمیلی است با متن هایی از علی اصغر داودآبادی فراهانی در قالب یک پژوهه‌ی واژگانی ارایه شده است.
کتاب عکس «فرزندان روح الله» با بهره گیری از نزدیک به شصت قطعه عکس سیاه سفید و رنگی از آثار عکاسان نامدار و گمنام، سعی در مرور موضوع حضور نوجوانان در عرصه جنگ هشت ساله عراق بر علیه ایران و دوران پس از آن دارد. عکس هایی مستند که در بحبوهه‌ی التهاب‌های خاص هر زمان، گواهی روشن برای فردای تاریخ این مرز پر گهر خواهد بود.
کتاب عکس «فرزندان روح الله» با آثار این گروه از عکاسان به چاپ رسیده است: محمد نوروزی، محمدحسین حیدری، جواد سیدآبادی، اکبر بیطرفان، سعید حاجی خانی، یوسف گرامی، سعید صادقی، احمد علیزاده نوحی، علی غفاری، عربعلی هاشمی، محمود صناعی، رضا محمدی، محمد نوروزشاد، غلام رضا مسعودی، احسان رجبی، امیرعلی جوادیان، جواد شمقدری، محمدرضا هنروری، خانعلی زاده، یحیی قاسمی، علی فریدونی، هوشنگ مصباحی، رستم خزر، ولی الله صابری و حافظ احمدی.


در ابتدایی ترین متن کتاب آمده است:
عکس های روبروی شما در این کتاب، جلوه هایی از آمادگی دفاعی و پشتیبانی نوجوانان برومند ایران از امام راحل عظیم الشان را در هشت سال دفاع جانانه از کیان اسلام و میهن روایت می کند. این مجموعه از میان حجم انبوهی از آثار تولید شده‌ی عکاسان دفاع مقدس انتخاب و ارایه شده است.
نکته قابل توجه در این کتاب عکس توجه به درج نام عکاسان است به گونه ای که برخی عکس ها به دلیل عدم شناسایی نام عکاسان به منابعی همچون: موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، گنجینه‌ی خانه عکاسان ایران و نیروی هوایی سپاه منتسب شده اند.
کتاب «فرزندان روح الله» در قالب ۱۲۰صفحه به شماره شابک: ۶-۷-۹۹۸۹۸-۶۲۲-۹۷۸ در قطع رقعی با مقدمه‌ای به قلم علی اصغر داودآبادی، مدیر هنری: مجتبی کوچکی، مدیر تولید: یوسف گرامی و محمدرضا فکری، گرافیک: بیژن نجمی، ویرایش عکس: سیدحامد میرهاشمی، مترجم: شبنم هیهات در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه به قیمت شصت هزار/۶۰۰۰۰تومان در « پایگاه تخصصی کتاب عکس » عرضه شده است.
در صورت تمایل به سفارش و دریافت نسخه ای از کتاب عکس «فرزندان روح الله» به سایت کتاب عکس مراجعه و یا «ایـنـجـا» کلیک کنید.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
در چنین روزی عکس آموزش میمون سیرک «یونگژی چو» ثبت شد
پسین
کتاب «جایزه‌ سالانه عکس هوز» چاپ و منتشر شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست