1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. گرامی داشت سالروز تولد استاد فخرالدینی در «تولد ماه»

گرامی داشت سالروز تولد استاد فخرالدینی در «تولد ماه»

بیست و یکمین مراسم «تولد ماه» ویژه گرامی داشت سالروز تولد پیشکسوت هنر عکاسی استاد فخرالدین فخرالدینی عصر روز سه شنبه ۱۷ اسفندماه جاری در موزه امام علی(ع) برگزار می شود.

فخرالدین فخرالدینی - تولد ماهبه گزارش پایگاه عکس چیلیک ، گرامی داشت سالروز تولد ۸۴سالگی استاد فخرالدین فخرالدینی در قالب بیست ویکمین برنامه «تولد ماه» در موزه امام علی(ع) با حضور هنرمندان و عکاسان انجام می شود.

استاد فخرالدین فخرالدینی زاده ۱۴ اسفند ۱۳۱۱ از پیش‌گامان عکاسی پرتره در ایران است.
استاد فخرالدینی در آذربایجان و در خانواده‌ای هنردوست به دنیا آمد. پدرش شاعر بود و عکاس، برادرانش نیز به هنر گرایش داشتند. برادر او فرهاد فخرالدینی از موسیقیدانان و آهنگسازان به نام است.

در کودکی به نقاشی علاقه‌مند شد و هنوز هم نقاشی را ادامه می‌دهد. از ۱۸ سالگی عکاسی را در کنار پدرش که عکاسان زمان بود شروع کرد و عکاسی پرتره را نزد او آموخت. بعد از تجربه‌های محدودی در ایران، به کشورهای آمریکا و آلمان سفر کرد و در زمینه شخصیت گرایی در عکاسی پرتره کار کرد.

علاقه‌مندان برای حضور در بیست و یکمین ویزه برنامه تولد ماه می‌توانند روز سه‌شنبه ۱۷ اسفند ماه ساعت ۱۷:۳۰ به موزه هنرهای دینی امام علی (ع) واقع در خیابان ولی‌عصر، خیابان اسفندیار مراجعه کنند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
با حضور عکاسان تور عکاسی چیلیک روز کاری ماهیگیران مستند شد
پسین
به بهانه سالروز تولد استاد فخرالدین فخرالدینی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست