1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نخستین گزارش آماری از جایزه سالانه عکس هوز مگزین

نخستین گزارش آماری از جایزه سالانه عکس هوز مگزین

دبیرخانه جایزه سالانه عکس هوز مگزین نخستین اطلاعیه و گزارش آماری این فراخوان را به دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک ارسال کرد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این گزارش که پس از پایان یافتن مهلت ارسال آثار شرکت کنندگان در  ۲۱ شهریور ماه سال ۹۹ به این دبیرخانه تنظیم و ارسال شده است آمار تعداد شرکت کنندگان در بازه زمانی تعیین شده ۱۷۳ نفر اعلام شده است.
لازم به یادآوری است این تعداد شرکت کتنده از ۲۵ استان کشور نسبت به این فراخوان اعتماد لازم را داشته و با ارسال مجموعه عکس در این حرکت تخصصی شرکت کرده اند.

سونا مویدزاده مدیر این فراخوان دریافت ۳۴۳ مجموعه عکس از ۱۷۳ عکاس از ۲۵ استان کشور را مهر تاییدی بر مسئولیت پذیری گروه کاری هوز مگزین دانست و با نگارش متنی نسبت به یکایک شرکت کنندگان تقدیر و ادای احترام کرد.
همچنین فرشید احمدپور دبیر فراخوان یادآور شد: همانگونه که از ایتدا یادآور شدیم سعی مان بر نظم و رفتار حرفه ای و جلب رضایت حرفه ای ها است و در نخستین ایستگاه بدون لینکه از مهلت ارسال اثر عدوا کنیم به لطف شرکت کنندگان به این مهم اهمیت دادیم.
احمدپور یادآور شد: دریافت اثر از ۶۵ شهر در مدت زمانی چنین محدود فقط یک مسئولیت را به برگزارکنندگان اعلام می کند و ما امید داریم که با همکاری های متقابل می توانیم نسبت به گاه شمار فراخوان جایزه سالانه عکس هوز مگزین همچنان متعهد و منضبط رفتار کنیم.
اسماعیل عباسی، پیمان هوشمندزاده و کریم متقی اعضای گروه داوری این فراخوان هستند و دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک حامی رسانه ای این فراخوان معرفی شده است.
سایر اخبار و اطلاعیه های ارسالی از دبیرخانه را می توانید از طریق سرخط اخبار پایگاه عکس چیلیک دنبال کرده و یا با مراجعه به نشانی@Chiilick در: کانال اخبار(تلگرام) و اینستاگرام و توئیتر از محتوای خبر آگاه شوید.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
یادداشت: رابطه عکاس با آئین عاشورایی چیست؟
پسین
یادداشت: حال عکاسان خبری خوب نیست

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست