1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. گزارش اختتامیه جشنواره عکس محلی « لفور »

گزارش اختتامیه جشنواره عکس محلی « لفور »

اختتامیه جشنواره محلی عکس لفور با حضور شرکت کنندگان و عکاسان و داوران این مسابقه در محل این روستا انجام شد.
به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com)آیین پایانی جشنواره عکس لفور با حضور جمعی از هنرمندان، اهالی روستای کالیکلا، داوران جشنواره و مسئولان در روستای کالیکلای لفور از توابع بخش لفور شهرستان سوادکوه شمالی واقع در استان مازندران با معرفی نفرات برتر برگزار شد.
دبیر جشنواره عکس لفور درباره اهداف برگزاری جشنواره عکس گفت: جشنواره عکس لفور به‌ منظور معرفی منطقه لفور از سوادکوه شمالی با رویکرد ارج نهادن به جایگاه روستاییان، معرفی فرهنگ روستایی و فراهم ساختن زمینه‌ای برای تبیین سیاست‌های دولت درباره توسعه و پیشرفت روستایی انجام گرفت.

گزارش اختتامیه جشنواره عکس محلی « لفور »

اصغر محمدی به ظرفیت‌های منطقه اشاره کرد و گفت: عکس زبان عمومی بوده که می‌توان با روشی صحیح و بی‌واسطه مفاهیم غنی و درک درست از واقعیت‌ها را به مخاطبان و مسئولان ارائه داد.
پس از اطلاع رسانی محلی جشنواره عکس لفور، حدود ۱۳۰۰ اثر دریافتی از ۲۵ شرکت کننده به دبیرخانه روستایی این رقابت رسید که پس از ارزیابی و داوری، تعداد ۸۰ اثر شایسته حضور در نمایشگاه دانسته شد.
با برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره که با حضور بزرگان محلی و مسئولین فرهنگی هنری انجام شد ضمن بیان صحبت هایی در خصوص تاثیر نافذ عکس در فرهنگ اهالی روستا و میهمانان و گردشگران، آرای نهایی داوران، برگزیدگان مسابقه را به این ترتیب معرفی کرد:
مریم رسولی رتبه اول، نورا شاملی رتبه دوم و علی رزاقی رتبه سوم
همچنین گروه داوران از حامد پراکند، امید منعمی، یاسر رمضان نتاج، عباس لاسمی، خاطره محمدی، آمنه حبیب پوریان و مریم امیری بورخانی با اهدای لوح تقدیر، تجلیل کردند.
میرصفی اندیکلایی، مهرداد یوسف نیا و فرشاد کشمیری داوری این جشنواره را بعهده داشته اند.

پیشین
فراخوان سومین سوگواره ملی عکس « قاب خالی خورشید »
پسین
نمایشگاه گروهی « اهل حرم » در نگارخانه آفتاب خوانسار

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست