1. خانه
  2. اخبار
  3. گزارش اختتامیه نخستین جشنواره تجسمی شهریار

گزارش اختتامیه نخستین جشنواره تجسمی شهریار

نخستین دوره جشنواره تجسمی شهرستان شهریار با برگزاری مراسم اختتامیه در سالن اجتماعات فرهنگسرای استادمحمدحسین شهریار برگزیدگان خود را معرفی کرد و به کار خود پایان داد.
به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک ” در این مراسم که با حضور شرکت کنندگان، عکاسان، اعضای گروه داوری و تنی چند از مسئولین این شهرستان همراه بود برگزیدگان تمامی بخش ها از جمله عکاسی، معرفی و با اهدای تندیس، لوح سپاس و جوایز نقدی از ایشان تقدیر به عمل آمد.
هادی صمدی مدیر انجمن عکاسان شهریار و دبیر بخش عکس این جشنواره ضمن تقدیر از مشارکت فعالانه عکاسان منطقه شهریار در گفتگو با ” پایگاه عکس چیلیک ” اعلام کرد: بدون تردید شهرستان شهریار دارای استعدادهای فوق العاده ای در زمینه عکس و عکاسی است و پیش بینی گروه برگزارکننده نیز مهیای حضور فعالی از عکاسان و علاقه مندان در سطح شهرستان بود ولی با پایان یافتن زمان دریافت عکس، دبیرخانه این جشنواره با حجم به دور از پیش بینی آنچه متصور بود مواجه شد و این حضور موید وجود استعداد و علاقه همشهریان به هنر عکاسی است.

بخش عکس این جشنواره دریافت کننده بیش از ۹۰۰ قطعه عکس از بیش از ۹۰ شرکت کننده بود که با وجود محدودیت زمانی فراخوان در این جشنواره حضور یافتند.
جلسه ارزیابی و داوری این جشنواره اواخر مردادماه جاری با حضور جاسم غضبانپور، محمد نوروزی و مهدی سروری برگزار شد و بر اساس نظر داوران اسامی عکاسان برگزیده به این ترتیب معرفی و از ایشان تقدیر به عمل آمد.
رتبه نخست: امین پروین، تندیس جشنواره، لوح سپاس و مبلغ ۷۰۰۰۰۰۰ ریال وجه نقد
نفر دوم: مائده سرلک، تندیس جشنواره، لوح سپاس و مبلغ ۵۰۰۰۰۰۰ ریال وجه نقد
نفر سوم: امیرحسین بغدادی، تندیس جشنواره، لوح سپاس و مبلغ ۳۰۰۰۰۰۰ ریال وجه نقد
همچنین گروه داوران از: مریم کمرئی، حمیدرضا نباتی، نوشین نامداری و زهرا یاری با اهدای تندیس جشنواره و لوح سپاس، تقدیر به عمل آوردند.
در این مراسم سیدعباس جوهری فرماندار شهریار، سیدرضا موسوی و مسعود باغبانی از اعضای شورای شهر شهریار، محمدرضا معصومی معاونت فرهنگی هنری شهرداری شهریار حضور یافتند.
در ابتدای این مراسم بیانیه هیات داوران با سه محوریت متولین فرهنگی هنری منطقه، شرکت کنندگان و برگزار کننده توسط نماینده گروه داوران خوانده شد.
در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از ۵۰ قطعه عکس راه یافته از ۳۶ عکاس در نگارخانه فرهنگسرا برگزار بود و تا پایان ماه جاری مهیای دیدار علاقه مندان خواهد بود.
اسامی عکاسان صاحب عکس در این نمایشگاه به این ترتیب اعلام شده است:
نوشین نامداری، شاهو کریمیان، حامد تاجیک، محمدعلی مقیمی، سعید فدائیان، محمدحسین کمالی، امین پروین، بهاره رحیمی، حنیف مولیایی، آرش پورنامداریان، سمانه سیستانی اله آبادی، مهشید زاهدی، ابراهیم رامه، حدیثه اسماعیلی نوجده، علی رامه، برمک علیخانی، مهدی خزایی، اله وردی علیپور، حمیدرضا نباتی، مائده سرلک با سه قطعه عکس، مریم کمره ای، آرزو رهگذر، شهاب خزایی، سیدشمس الدین بزازجزایری، محمدرضا معماریان پور، حسین نریمانی، سولماز نادری، مریم حاتم نژاد، امیرحسین بغدادی، مرضیه قلیان، مهران راجی، زهرا یاری، فاضل خاکباز، سحر مشعوفی، فاطمه نجفی، لیلا صادقی.

پایان بخش برنامه های این مراسم، تقدیر از ” پایگاه عکس چیلیک ” به دلیل حمایت رسانه ای از این فراخوان و اهدای پانزده میلیون ریال کتاب در قالب بسته های فرهنگی به دبیرخانه این جشنواره از سوی ” پایگاه تخصصی کتاب عکس ” تقدیر به عمل آمد.
این مراسم با پذیرایی از حاضرین در سالن و ثبت عکس گروهی با حضور ” حامد معصومی ” مدیر اجرایی جشنواره، ” هادی صمدی ” دبیر بخش عکس، گروه داوران و عکاسان صاحب اثر و برگزیده خاتمه یافت.
———————————————————————————————————————————————————
جهت مشاهده گزارش تصویری مراسم اختتامیه نخستین جشنواره تجسمی شهریار “ اینجا ” کلیک کنید.
جهت مشاهده متن بیانیه هیات داوران بخش عکس جشنواره “ اینجا ” کلیک کنید.
جهت مشاهده عکس های راه یافته به بخش عکس جشنواره در نگارخانه چیلیک “ اینجا ” کلیک کنید.
جهت مشاهده گزارش تصویری آیین گشایش نمایشگاه عکس های راه یافته به نخستین جشنواره تجسمی شهریار “ اینجا ” کلیک کنید.
جهت مشاهده اسامی راه یافتگان بخش عکس جشنواره تجسمی شهریار “ اینجا ” کلیک کنید.
جهت مشاهده اسامی شرکت کنندگان بخش عکس جشنواره تجسمی شهریار “ اینجا ” کلیک کنید.
جهت مشاهده فراخوان جشنواره تجسمی شهرستان شهریار “ اینجا ” کلیک کنید

پیشین
یادواره عکاس شهید سعید جانبزرگی در خانه هنرمندان
پسین
اسامی شرکت کنندگان بخش عکس جشنواره تجسمی شهریار

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست