1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. گزارش دبیرخانه « قاب خالی خورشید » از آمار آثار دریافتی

گزارش دبیرخانه « قاب خالی خورشید » از آمار آثار دریافتی

پایان مهلت شرکت در سومین سوگواره‌ی ملی عکس «قاب خالی خورشید» دبیرخانه‌ی سومین سوگواره ی ملی عکس «قاب خالی خورشید» در اطلاعیه ی خود ضمن تشکر از استقبال کم نظیر و سپاس از اعتماد عکاسان سراسر کشور، آمار رسمی شرکت کنندگان در این سوگواره را اعلام کرد.

فراخوان سومین سوگواره ملی عکس « قاب خالی خورشید » به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) به نقل از دبیرخانه سومین مسابقه سراسری عکس قاب خالی خورشید،  در بازه ی زمانی ۳۰ روزه (از زمان انتشار فراخوان تا بامداد ۲۶ آبان‌ماه) تعداد ۸۸۶ نفر از عکاسان سراسر کشور با ارسال ۶۹۳۸ قطعه عکس، آثار خود را در بخش مسابقه ی سوگواره شرکت دادند.
عکاسان از تمام ۳۱ استان کشور در این سوگواره شرکت کرده‌اند که از این میان استان های تهران، خراسان رضوی و فارس بیشترین تعداد شرکت کننده را به خود اختصاص داده اند. با این حال، لازم به ذکر است که مهلت مشخص‌شده در فراخوان، جهت دریافت آثار – همانند دوره های پیشین-، تمدید نشد و به همین دلیل تعداد قابل توجهی از عکاسان (۷۷ نفر تا لحظه‌ی تنظیم این خبر) که پس از زمان معین‌شده اقدام به ثبت‌ نام و ارسال اثر کرده بودند از رقابت در بخش مسابقه ی سوگواره بازماندند.

دبیری این سوگواره ” کریم متقی ” است و آثار دریافت‌ شده در این سوگواره توسط:  اسماعیل عباسی، سیدعباس میرهاشمی، سیدمجتبی خاتمی، محمدرضا خاکزاد،  محسن بایرام نژاد مورد ارزیابی قرار گرفته و آیین اختتام و اهدای جوایز نفرات برتر، طبق زمان بندی فراخوان، در تاریخ ششم آذرماه ۱۳۹۳، در سالن اجتماعات شهرداری تبریز، برگزار خواهد شد.
نمایشگاه آثار راه‌یافته نیز از هشت تا سیزده آذرماه، در یادمان مفاخر آذربایجان، برپا خواهد بود.
سایر اخبار و اطلاعات ارسالی از سوی دبیرخانه بلافاصله پس از دریافت از سریق این رسانه منتشر خواهد شد.
د.

پیشین
گزارشی از نمایشگاه دوسالانه عکس ورزشی ایران
پسین
« تن آدمی شریف است… » در نگارخانه « ایده پارسی »

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست