1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. یادبود عکاسان شهید سانحه هوایی سی ۱۳۰

یادبود عکاسان شهید سانحه هوایی سی ۱۳۰

پانزدهم آذرماه هرسال یادآور خاطره تلخ پرواز شهدای رسانه است.

خاطره ای که از عزت و شرافت حرفه خبرنگار روایت می کند تا با بهای جان! رسالت اطلاع رسانی به هموطن را فریاد کند. فریادی که از مانور نظامی منطقه چابهار و روحیه غیور و غیرتمند یک ایرانی حکایت دارد.
پانزدهم آذرماه، یادآور یک اتفاق گذرا نیست تا بتوان آن را در پستوی ذهن بایگانی کرد و هر از چند گاهی غباری از رخ این واقعه برگرفت و … بلکه یادآور یک تذکر همه گیر است به متولیان و دست اندرکاران عرصه هنر عکاسی کشور که: قدر آیینه بدانیم چو هست …

اصحاب رسانه و یاران خبر به آخرین ماه پاییز که می رسند، بار دیگر فراق همکاران را در سانحه سقوط هواپیمای سی ۱۳۰ مرور می کنند و یاد و خاطره پرواز عکاسان شهید این سانحه را گرامی می دارند.

” پایگاه عکس چیلیک ” ضمن ابراز همدردی با خانواده این شهیدان و ادای احترام به مقام شامخ تمامی شهدا به ویژه شهدای عرصه خبر و رسانه و در آستانه عید غدیر خم، یاد و خاطره ۷ عکاس شهید این سانحه را که به دیدار معبود شتافتند، گرامی داشته و همزمان با سالروز وقوع این حادثه، نام و سوابق ایشان را به منظور معرفی و یادمانی مانا و همیشگی، در بانک اطلاعات عکاسان ایرانی این پایگاه ثبت می نماید.

جامعه عکاسان کشور به ویژه اهالی عکاسان مطبوعات ایران در این سانحه تاثربرانگیز، داغدار: شهید علی رضا برادران نجار از خبرگزاری فارس ، شهید سیدمهدی میرافضلی از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا)، شهید محمدحسن قریب طرزه از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، شهید محمد کربلایی احمد از روزنامه همشهری، شهید سیدرسول کاظم نژاد از روزنامه کیهان و همچنین دو تن از عکاسان ارتش جمهوری اسلامی ایران: شهید محمد حسین مقصودی و شهید امید محمدیان گردید که ذهن عکاسان عرصه خطیر خبر هیچگاه نام این عزیزان را از یاد نخواهد برد.

لازم به ذکر است مراسمی با عنوان بزرگداشت نام و یاد شهدای سانحه سی ۱۳۰ – فردا – یکشنبه ۱۵ آذرماه ساعت ۱۴ در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) در تهران برگزار خواهد شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
بیست و چهارمین « تور عکاسی چیلیک » عازم ماسال شد
پسین
بیست و چهارمین تور عکاسی چیلیک در طبیعت ماسال برگزار شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست