1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. یازدهمین تور عکاسی چیلیک به مقصد کویر مرنجاب، برگزار شد

یازدهمین تور عکاسی چیلیک به مقصد کویر مرنجاب، برگزار شد

همزمان با اولین دقایق بامدادی روز پنجشنبه، ۲۳ مهرماه سال جاری همسفران یازدهم این تورعکاسی چیلیک عازم منطقه کویر شدند.

همسفران با توقف در آستان امام زاده هلال ابن علی “ع” با دوربین های خود به عکاسی مشغول شدند و یک روز عکاسی را از این نقطه آغاز نمودند.

ایستگاه بعدی همسفران، لحظه ی تولد خورشید بود در وسعت پهنای کویر، که زحمت سفر شبانه را برای عکاسی از این لحظه به شیرینی مبدل کرد.

تپه های رمل و شنی کویر، کاروانسرای مرنجاب و همچنین دریاچه نمک از دیگر اهداف عکاسی در این سفر بود.

در این میان، همراهی عکاسان با تجربه تر، موجب طرح گفتگوهایی پیرامون عکاسی از کویر و بیان تجربیات ارزنده ای شد که زمان رسیدن به مقاصد را برای علاقمندان همسفر کوتاه تر می کرد.

کویر مرنجاب در حاشیه شهرستان آران و بیدگل و در همسایگی کاشان واقع شده است. شهرستان کاشان از توابع استان اصفهان محسوب می شود و در حدود ۲۵۰ کیلومتری تهران واقع شده است و به دلیل برخورداری از ویژگی خاص اقلیمی از طبیعتی کم نظیر و آثار باستانی خاصی بهرمند است.

از مهمترین اهداف برگزاری تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” شناسایی استعداد و جذب علاقه دوستداران عکاسی در محیطی سالم و صمیمی است و از این رو همسفران با ارایه عکس های منتخب خود از مقاصد برنامه ریزی شده در این تورها می کوشند تا شرایطی شایسته برای تدوین مجموعه ای تصویری و هدفمند از علم و هنر عکاسی را دامن بزنند.

اسامی همسفران یازدهم این تور عکاسی چیلیک به مقصد کویر مرنجاب، به این ترتیب است:
مرجان ابوالقاسمی، ابراهیم باقرلو، ریحانه بهشتی، راحله بهشتی زاده، علی توفیقی، محمدرضا خرازی، کیهان حسن پور، هاله سادات حیدری، مهدی رامه، نادر رضوانی، زهرا درمان، مریم دوستانی، مهدی سروری، معصومه شوکت، لیلا صادق زاده، محمدصادقی، الهام عبدلی زفرقندی، زهرا علی پناهی، رامین فتاحی فر، فریبا فرهمندپور، ایرج کی مرام، آزاده گلابگیران، قاسم گندمی، سارا طاهرمقدس، سیدحسین موسوی فراز، رویا میرغیاثی، نیلوفر نوروزی قزوینی، سیدشهاب الدین واجدی، سمیه هاشمی، محمد یزدزاد.

همچنین در مسیر بازگشت به تهران بنا به رای حاضرین به چند تن از همسفران هدایایی چون: چندین جلد کتاب عکس، لوح فشرده و … تقدیم گردید.

از دیگر برنامه های تور عکاسی چیلیک سفر به استان گیلان و عکاسی از قلعه رودخان و روستای تاریخی ماسوله و طبیعت وحش حومه استان مرکزی است.
برای مشاهده گزارش تصویری تور کویر مرنجاب ” ایـنـجــــا ” کلیک کنید.

پیشین
فراخوان دومین جشنواره سراسری عکس فیروزه (تبریز)
پسین
هادی شفاییه: حیف از آن روز …

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست