1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. یدا.. ولی زاده از ریاست انجمن عکاسان کناره گیری کرد

یدا.. ولی زاده از ریاست انجمن عکاسان کناره گیری کرد

یدا.. ولی زاده از ریاست انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی کناره گیری کرد.
یدا.. ولی زاده با درج و انتشار یک متن در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی از کناره گیری اش از مسئولیت ریاست انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی خبر داد.

در متن منتشر شده توسط این عکاس آمده است: « اینجانب یداله ولی زاده در تاریخ ۲۲ ۱۲ ۱۳۹۷ از سمت ریاست انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی کناره گیری کرده و رسما اعلام می نمایم که از این تاریخ به بعد هیچ پست و سمتی در انجمن فوق ندارم».

البته که با مراجعه به صفحه رسمی پایگاه انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی و معماری ایران و مشاهده صفحه اخبار این انجمن، خبری با این موضوع مشاهده نمی شود و تنها در قالب اطلاعیه ای یک سطری، با تاییدی بر این کناره گیری مواجه می شویم که نوشته شده: « یداله ولی زاده در روز چهارشنبه مورخ ۲۲ اسفندماه ۱۳۹۷ رسما استعفای خود را از سمت ریاست انجمن عکاسان صنعتی_تبلیغاتی اعلام نمود ».

این در حالی است که در ماده شانزده اساسنامه این انجمن «شرایط لغو عضویت در هیأت مدیره» آمده: در موارد ذیل عضویت افراد هیأت مدیره لغو و اعضای علی البدل با رعایت شرایط، جایگزین می شوند.
۱- استعفای کتبی
۲- چهار جلسه و یا شش جلسه متواتر غیبت غیر موجه در جلسات هیأت مدیره
۳- در خواست حداقل ۱۰ تن از اعضاء و تصویب در مجمع (عادی و فوق العاده)

انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی با معرفی ۷۲ عضو در این انجمن در سایت چند سالی است که در حوزه عکاسی حضور دارد و گاه! فعالیتی از این تشکل دیده شده است.
بنا بر اطلاعات مندرج در سایت به تاریخ ۲۱ فروردین ماه ۱۳۹۸ (یک ماه پس از اعلام کناره گیری) وب سایت این انجمن، اعضای سومین دوره فعالیت هیات مدیره این انجمن را به این ترتیب معرفی کرده است: یدالله ولی زاده در کسوت رئیس انجمن، الهام امامی به عنوان: قائم مقام انجمن، ویلیام هاروتیونیان به عنوان: دبیر انجمن، فرهود حقی و ایمان سیوف جهرمی به عنوان: عضو هیئت مدیره، محسن حاجتمند به عنوان خزانه دار، نیما ناصری به عنوان بازرس، مجید پناهی جو به عنوان بازرس علی البدل، علی رحیمی و حسین بهبودی به عنوان: عضو علی البدل هیئت مدیره معرفی شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
فاضل کاشانی: جشنواره عکس دارالسلطنه قزوین فتوماراتن ایران است
پسین
اسامی متقاضیان شرکت در جشنواره عکس دارالسلطنه قزوین

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست