1. خانه
  2. اخبار
  3. از میان رسانه ها
  4. یک عکاس: امیدوارم «۱۰ روز با عکاسان» سال ۹۵ باشکوه‌تر باشد

یک عکاس: امیدوارم «۱۰ روز با عکاسان» سال ۹۵ باشکوه‌تر باشد

منبع : خبرگزاری ایسنا –

یک عکاس باشکوه‌تر برگزار شدن و تثبیت برنامه «۱۰ روز با عکاسان» را آرزوی‌های خود برای جامعه عکاسی دانست.

افشین شاهرودیافشین شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هنرهای تجسمی ایسنا، درباره‌ی بهترین اتفاقی که می‌تواند در انتظار حوزه هنرهای تجسمی ایران در سال ۹۵ باشد، اظهار کرد: برنامه «۱۰ روز با عکاسان» در سال ۹۴ توانست جایگاه خوبی در جامعه عکاسی ما پیدا کند. آرزوی من برای سال جدید این است که این رویداد بتواند در سال‌های آینده هم باشکوه‌تر برگزار شود.

او ادامه داد: امیدوارم در سال ۹۵، با انتخاب هیات مدیره جدید انجمن عکاسان ایران، انجمن به مسیر تعالی خود وارد شود و بتوانیم این رویداد را بهتر و باشکوه‌تر برگزار کنیم.

این عکاس همچنین بیان کرد: عکاس‌ها، انجمن را به عنوان یک نهاد غیردولتی منسجم پذیرفته‌اند و استقبالی که از «۱۰ روز با عکاسان» شد، خیلی امیدوارکننده بود. این استقبال نوید آن را می‌دهد که در سال آینده شرایطی فراهم شود که جامعه عکاسی بتواند به دستاوردهای بزرگی دست یابد.

شاهرودی در پایان گفت: همه جای ایران ویژگی‌های خاص خود را دارد، اما برای من که در چند دوره جشنواره «اردیبهشت» به استان هرمزگان سفر کرده‌ام، این منطقه جاذبه‌های زیادی داشته است و به مردم و دوستان عکاسم نیز توصیه می‌کنم حضور در آنجا را تجربه کنند.

انتهای پیام

پیشین
برگزیدگان جشنواره بهار معرفی شدند
پسین
«فریاد درخواست کمک کودکان سوریه» بهترین عکس سال شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست