85 -
تور عکاسی اسالم و خلخال
تاریخ برگزاری : 1395/02/15
سه روزه
برنامه سفر
اهداف عکاسی

حضور در آغوش طبیعت و تماشا و نگاه متمرکز به مناظر بی بدیل و همچنین حضور در راه های بکر و گذرگاه های کوهستانی است تا همسفران بتوانند علاوه بر عکاسی طبیعت و منظره، نماهایی بکر از عکاسی پرتره در محیط باز، زندگی روستائیان کوه نشین و مضامین بسیاری در زندگی مستند اجتماعی را تجربه نمایند.

درباره منطقه

مسیرجنگلی و کوهستانی خلخال به سوی اسالم و یا اسالم به سمت خلخال از جمله مسیرهای حیرت انگیزی است که استان گیلان را به اردبیل متصل می کند و برای رهگذران و مسافران و گردشگران به دلیل برخورداری از اقلیم ویژه کوهستانی و ترکیبی از جنگل و دشت، همواره محلی برای تنفس ناب طبیعت بوده است.
شکل گیری روستاهایی در کناره جاده به جهت دسترسی آسان به مسیر دلیلی بر این زیبایی است و هر چه از مسیر اصلی فاصله می گیرید، اصالت زندگی سالم طبیعی را در این منطقه بهتر درک می کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

۲ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • به امید همراه شدن با دوستان عزیز پایگاه عکس چیلیک برای این تور به یاد ماندنی و زیبا لحظه شماری میکنیم.

    پاسخ
  • خدا را شاکرم که توانستم با این تور همراه شوم و فرصت یادگرقتن و تجربه کردن پیدا کنم.
    از پایگاه عکس چیلیک برای برپایی این تورها بسیار سپاسگزارم ، که هرچند برنامه ریزی و مسئولیت و برگزاری یک تور عکاسی بسیار زیاد است و با مشکلات فراوان همراه، ولی با این حال در فراهم آوردن این بسترمناسب برای علاقمندان عکاسی و تولید فایلهای ارزشمند بی دریغ تلاش میکند.امیدوارم سلامت و پاینده باشید.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

تورهای چیلیک

فهرست