92 -
تور عکاسی طبیعت پاییزی جنگل گلستان
تاریخ برگزاری : 1394/08/26
سه روزه
برنامه سفر

همسفران تور عکاسی طبیعت پاییزی جنگل گلستان قصد دارند تا در حرکتی شبانه از تهران، صبحگاه در مقصد حاضر شده و پس از طی مسافتی به سمت ارتفاعات جنگلی منطقه ، در تابش نور صبحگاهی خورشید به حاشیه آبشار رسیده و در طول مسیر با مرور و ثبت کادرهای عکاسی پاییزی در بهترین شرایط از درختان پاییزی جنگل های حاشیه شهرستان گرگان به عکاسی بپردازند.

اهداف عکاسی

پیاده روی در مسیر جنگل های استان گلستان و عکاسی از طبیعت پاییزی و آبشارهای جنگلی در سطح مسیر هدف گذاری شده.

درباره منطقه

استان گلستان در همسایگی استان مازندران در بخش جنوبی خود پذیرای منطقه ای سرسبز و جنگلی است. این سطح از منطقه به دلیل برخورداری از ارتفاعات و همچنین رطوبت کافی و خاک حاصلخیز از پوشش جنگلی وسیعی بهره مند است که همه ساله در آغاز فصل سرما پاییزی رنگارنگ و کبود را در دل خود می پرورد و مستعد برگزاری تور عکاسی طبیعت پاییزی است.
حجم آب های جاری در مسیر رودخانه ها و عبور از فراز و فرود پوشش جنگل و صخره های طبیعی سبب پدیدار شدن ابشارهایی در منطقه جنگلی شده است که می تواند موضوعی مناسب حال برای عکاسان طبیعت و علاقمندان به عکاسی پاییزی در دل طبیعت جنگلی باشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

۳ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • هانیه حجازی
    ۰۶ آذر ۱۳۹۵ ۲۰:۲۳

    باران….
    طراوت….
    برگ و رنگ …
    پاییز و باز رنگ….
    انگار دستی نقاش با قلم عشق نقشی زده است بر پهنه ی این جنگل
    دستی خالق که جز زیبایی در وجودش ندیدم
    و گوشه ای از این برکت را چه بی منت نشانم داد
    که من…
    و نه تنها من
    حتی گاهی دوربینم
    ناتوان بودیم
    از وصف این هم زیبایی
    اما آموختم طرح عشق را به روایت خالق بی همتا….

    پاسخ
  • ندا رهگذر
    ۰۷ آذر ۱۳۹۵ ۰۹:۱۴

    سفری فوق العاده رویایی و آرامش بخش…
    همیشه عکاسی حالم را خوب می‌کند ولی در حین عکاسی لحظاتی هم هستند که ناخودآگاه مسخ سوژه می شوم… لحظاتی که سوژه وادارم می‌کند دوربین را کنار گذاشته و تابع بی چون و چرایش شوم.
    وقتی وسط آن همه زیبایی و شکوه قرار گرفتم ناخواسته مدتی از عکاسی غافل شدم و تنها چیزی که در آن لحظه میخواستم فقط و فقط دریافت مشتاقانه ی آنهمه انرژی مثبتی بود که پاییز هزار رنگ، سخاوتمندانه داشت به من میداد، و انصافاً چه آرامش عمیقی نثارم کرد…
    دوباره دوربین به دست گرفتم تا این ساحره ی هزار رنگ زیبا را ثبت کنم، هر چند که گنجاندن آن عظمت زیبا در قابی کوچک کار دشواری بود.
    بارها و بارها خدای مهربانم را شکر کردم که فرصت دیدن اینهمه زیبایی را به من داد و همچنین سپاسگزارم از پایگاه عکس چیلیک، مخصوصاً جناب آقای سروری عزیز که همچون همیشه با درایت و صبوری، موجبات سفری امن و آسوده و پربار را برای همسفران چیلیک فراهم کردند.

    پاسخ
  • فاطمه کلانتری
    ۰۷ آذر ۱۳۹۵ ۱۲:۲۹

    خوشحالم و سپاسگزار , که در اولین سفر جدی عکاسی ام ,به مقصدی چنین خیال انگیز و با همسفرانی به غایت با صفا همراه بوده ام.
    امنیت خاطر و رفاه حال جسم , بر شرایط خوب عکاسی حتی مقدم هستند, که به همت مدیر مسئول پایگاه عکس چیلیک… همه ی عکاسان از این دو برخورداربودند…
    اگر همه ی آن زیبایی را که با چشم دیدم و با دل احساس کردم…نتوانستم به تصویر بکشم…که قطعا نتوانسته ام…حس خوبی که از درک آن همه زیبایی گرفته ام از این سفر فراموش نشدنی به خانه آورده ام.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

تورهای چیلیک

فهرست