عنوان نمایشگاه:

سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس /۱۴۰۱

نوع نمایشگاه : گروهی
تعداد قطعه : 42
در قالب عکس های: رنگی و سیاه وسفید
قاب نخست :

«آوای گاز خلیج فارس» نغمه ای شنیدنی است که برای سومین بار هم نوا با موجهای پر تلاطم دریای پارس هم نواشده و حالا در دید عکاسان ایرانی به شکلی کاملا دیدنی و جذاب، در قاب عکس نشسته تا «آموزش و فرهنگ سازی در زمینه مصرف ایمن گاز طبیعی» را با هدف «ارایه الگوی متناسب برای جامعه» روایت کند.

«آوای گاز خلیج فارس» رویدادی «فرهنگ ساز» است تا «آموزش مصرف بهینه گاز طبیعی» را با الگویی منصفانه در مصرف به جهان نیازمند امروز و آینده‌نگرفردا روایت کند.

«آوای گاز خلیج فارس» میدان نمایش خدمات اجتماعی مجموعه ای با عنوان شرکت ملی گاز ایران به جامعه امروز است که در راستای اطلاع رسانی‌ها، دست در دست رسانه‌ای ذی‌نفوذ و باورپذیر چون عکس شده است.

«آوای گاز خلیج فارس» یک فرصت است برای شناسایی و استفاده از نیروهای مستعد و خلاق در جهت ارتقا سطح کیفی و کمی فرآیند تولید محتوا.

«آوای گاز خلیج فارس» سمفونی تصویری شنیدنی است!!! تا با نمادها و نشانه‌ها، گوش و چشم و جان مخاطب را هدف بگیرد.
این نواختن پر حرارت در مسیر مشترک دو رویداد ملی پیشین است و این بار به نگاه عکاسان ایرانی سپرده شد تا در قالب چهل و دو لحظه‌ی آرمانی، نزدیک‌ترین نمایه‌ها را به اهداف برگزارکننده با شناخت دبیر و انتخاب‌های داوران برای جامعه عکاسان ایران و شهروندان ایرانی روایت کنند.
این میدانگاه تلاشهای  دیروز است که امروز نامش را نمایشگاه عکس گذاشته‌ایم.
باشد تا با وفاق همدلی‌ها، توفیق دستیابی به آرمان‌ها، با همت و توان عکاسان و یاری و حمایت رسانه‌ای دفتر «پایگاه عکس چیلیک» به عنوان رسانه‌ای تخصصی در جامعه عکاسی ایران به فردایی هرچه موفق‌تر در برگزاری دور بعدی این رویداد ملی پل بزنیم.

بعون الله و حسن توفیقه

 

نام عکاس/عکاسان :

سلیمان حسینی از کهگیلویه و بویر احمد، علی اصغر نصوری از بوشهر، امین رحمانی از قزوین، رضا مقصودی از مرکزی ، محمدرضا بهمرام از آذربایجان شرقی ، مریم آل مومن دهکردی از شهرکرد، اسحاق آقایی از کهگیلویه ویراحمد، احمد تاجی از شهرکرد، سیدحسن فتاحیان از کهگیلویه و بویر احمد، صابر زمانی از بوشهر، صادق رودشتی از کهگیلویه و بویراحمد، بهزاد نعمتی از کردستان، جمشید فرجوند فردا از کردستان، زهره لک از تهران، سمیه هاشمی از تهران، رضا کامران سامانی از چهارمحال وبختیاری، جلیل گلستانیان از بوشهر، محمد حاجی زاده از بوشهر، هادی دهقانپور از خراسان جنوبی، طاهره منصور نژاد از لرستان، مهدی سروری ازتهران، گل نسا خبرخوش از بوشهر، محمد فاطمی از بوشهر و عبدالخالق عیسوندی از بوشهر.

داوران :

زینب عربی، ساعد نیک ذات و داریوش غریب زاده

عکس های راه یافته به نمایشگاه

موضوع:
-گاز و مصرف ایمن
-گاز و بهینه سازی مصرف
-گاز و رفاه و آسایش اجتماعی
-گاز و محیط زیست
-گاز و توسعه پایدار
-گازرسانی روستایی و مهاجرت معکوس

دبیر:
ابراهیم عباسی

اولین جشنواره سراسری عکس ارسباران
مطالب مرتبط با این نگارخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست