1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. داوران عکس سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس معرفی شدند

داوران عکس سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس معرفی شدند

هیئت داوران بخش عکس سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس انتخاب و معرفی شدند.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از دبیرخانه‌ی سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس هیات داوران سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس از سوی «ابراهیم عباسی» مدیر روابط عمومی اداره گاز و دبیر این دوره از رویداد اعلام و معرفی شدند.
عباسی دبیر سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس گفت: داوران بخش عکس این رویداد ملی آقایان: ساعد نیک‌ ذات و داریوش غریب زاده و خانم زینب عربی می‌باشند. هر سه نفر از داوران از اهالی جامعه عکاسی و از عکاسان خوش‌نام و موفق منطقه استانی بوشهر هستند که سالها برای ارتقای سطح سواد بصری استان تلاش‌های چشمگیر و موثری داشته‌اند.
وی گفت: فعالیت این دو‌ره از رویداد برای دریافت آثار از ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۱ آغاز شده است و مهلت ارسال آثار تا ۲۳ آذرماه می‌باشد.
عباسی افزود: شرکت عموم عکاسان و علاقمندان در این رویداد ملی آزاد است و جوایز بخش عکس به ترتیب شامل نفر نخست: تندیس رویداد، دیپلم افتخار و مبلغ هفت میلیون تومان، نفردوم: تقدیرنامه و مبلغ پنج میلیون تومان ونفر سوم: تقدیر نامه و مبلغ سه میلیون تومان می باشد.


همچنین به تشخیص هیات داوران به بهترین اثر که با موضوعات این رویداد به صورت خلاقانه تهیه شده باشد تندیس، دیپلم افتخار و مبلغ ۴ میلیون تومان اهدا خواهد شد.
دبیر سومین رویداد ملی آوای خلیج فارس در ادامه تصریح کرد: هر متقاضی می تواند تا ۷ قطعه عکس را برای این رویداد ارسال نماید و به هر عکس راه یافته به بخش مسابقه مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به عنوان حق التالیف تعلق می‌گیرد.

علاقمندان می توانند تا پایان روز ۲۳ آذرماه جاری آثار خود را به در وبگاه جشنواره به نشانی: avapg.nigc-boushehr.ir بارگزاری و ارسال کنند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
کتاب «جعبه عکاسی» محمدحسین نیکوپور منتشر شد
پسین
نمایشگاه عکس تاریخی «کودکان دیروز» در موزه عکسخانه شهر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست